Intellin prossu n150eurolla?
|
|
unknown7
Member
3 tuotearviota
|
21. lokakuuta 2008 @ 23:29 |
Linkki tähän viestiin
|
JOO ostin jo E8500 xigmatekin jäähyllä, kohta tippuu postiluukusta, sitte vaa kellotteleen, jos osaan... mite lie nuissa intellin prossuissa kellotus, annetaanko kertoimen olla se vakio eli korkein mahdollinen ja sit väylää nostaa nii paljo ku kärsii? ja mikäs muuten intel prossuissa maximi lämmöt millon ei tarvitse vielä huolestua? kun amd athloneissa 64c alkaa olla jo huolestuttavaa, niinku mulla esim.. rasituksessa, stock cooleril ja vakio kelloil. idle 43c
|
AfterDawn Addict
4 tuotearviota
|
21. lokakuuta 2008 @ 23:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti unknown7: JOO ostin jo E8500 xigmatekin jäähyllä, kohta tippuu postiluukusta, sitte vaa kellotteleen, jos osaan... mite lie nuissa intellin prossuissa kellotus, annetaanko kertoimen olla se vakio eli korkein mahdollinen ja sit väylää nostaa nii paljo ku kärsii? ja mikäs muuten intel prossuissa maximi lämmöt millon ei tarvitse vielä huolestua? kun amd athloneissa 64c alkaa olla jo huolestuttavaa, niinku mulla esim.. rasituksessa, stock cooleril ja vakio kelloil. idle 43c
Oikein olet ymmärtänyt, eli väylää nostamalla. Kerroin saa olla se korkein mahdollinen.
Kestää 70°C mennä rasituksessa.
|
apilas
Suspended permanently
|
21. lokakuuta 2008 @ 23:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti unknown7: JOO ostin jo E8500 xigmatekin jäähyllä,
Phew! Olin jo menettää toivoni :)
Tähän on hyvä lopettaa tältä päivältä!
7900GTO 512mb T.S.A SANCTI
|
unknown7
Member
3 tuotearviota
|
22. lokakuuta 2008 @ 00:21 |
Linkki tähän viestiin
|
niinpä, ei enää saarnausta prkl! uskotaan että tuo E8500 on paras vaihtoehto tällä hetkellä, jos ei tehot riitä ni sitte en tiiä minkä sitte ostan... Quad extremen 900eurolla :P ...joo aika hiljasta.
toimiikoha esim crysis maximi graffoilla tällä e8500 prossulla jos muistia on 4gigaa ja kohta näyttis 2kertaa hd4870 512mb? vai vaatiiko se paska vieläki tehokkaamman koneen...
|
AfterDawn Addict
4 tuotearviota
|
22. lokakuuta 2008 @ 00:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti unknown7: niinpä, ei enää saarnausta prkl! uskotaan että tuo E8500 on paras vaihtoehto tällä hetkellä, jos ei tehot riitä ni sitte en tiiä minkä sitte ostan... Quad extremen 900eurolla :P ...joo aika hiljasta.
toimiikoha esim crysis maximi graffoilla tällä e8500 prossulla jos muistia on 4gigaa ja kohta näyttis 2kertaa hd4870 512mb? vai vaatiiko se paska vieläki tehokkaamman koneen...
Ainakin Crysis Warhead toimii itellä E8500 @ 4,3GHz ja yksi HD 4870 1650x1050 kaikki asetukset Highilla. 2GB muistia.
|
unknown7
Member
3 tuotearviota
|
22. lokakuuta 2008 @ 11:43 |
Linkki tähän viestiin
|
laitetaas tähä samaan ketjuun ettei uutta tarvii avata, eli miten tuo sata ajurin asennus? ku windows vista kait kysyy sitä asennuksen alussa? mut pitääkö se olla disketillä? ainaki löysin asuksen sivuilta sata diskettiajurit. nii mite vitussa vieläki jotai diskettiä käyttää, eiköne usb_tikulle vois nuita laittaa, kuka omistaa disketti-asemaa enää? ei varmaa kukaan.. minä ainakaa.
edit: sit semmone vielä ku tuol biokses on sata tyyppejä erilaisia (Native IDE, RAID, Legacy IDE, IDE) ni mitä eroo näil on ja mikä näistä pitäs olla valittuna?
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. lokakuuta 2008 @ 12:04
|
Senior Member
32 tuotearviota
|
22. lokakuuta 2008 @ 12:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Kovoille ei tarvitse asentaa erikseen ajureita. Piirisarjalle, verkkokorttiin, näyttikselle, äänikortille, sekä mahdollisesti erilliseen hiireen/näppikseen tarvii.
|
unknown7
Member
3 tuotearviota
|
22. lokakuuta 2008 @ 12:06 |
Linkki tähän viestiin
|
joo no sehän on selvää mutta joskus windows asennus ei onnistu ennenku laittaa sata ajurit.. tiiä sit onko vistassa enää sitä ongelmaa. ja mikä nuitte ajureitte idea sit on ku niitä tehää?
|
AfterDawn Addict
4 tuotearviota
|
22. lokakuuta 2008 @ 13:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Vähänkään uudemilla emoilla ei tarvitse alkaa asentaan SATA-ajureita.
|
Senior Member
32 tuotearviota
|
22. lokakuuta 2008 @ 13:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Mä oon ainakin asentanut vistan kummatkin betat ennen virallista julkasua, sekä virallisen jonkun version, eikä mitään ole tarvinut asentaa.
Myös olen asentanut xp home, xp pro, millenium, 98 eikä niissäkään ole mitään ajureita kovoille tarvinut asentaa.
|
unknown7
Member
3 tuotearviota
|
25. lokakuuta 2008 @ 01:12 |
Linkki tähän viestiin
|
nyt on uus kone alla ja asennettu kaikki ja voin sanoo et voi jessus että suorituskyky nousi! siis todella huomattavasti esim farcry2 kaikki maximilla +dx10 paitsi AA ja reso... pyörii hyvin, entisellä romulla ei puhettakaa... kellot on täl hetkel 370x9,5 eli noin 3500mhz, mites tarviiko vcoree nostaa missää vaihees? mihis asti noi kellot menis... jäähynä siis tuo xigmatek.
kiitos teille, sain kerrankin rahalle vastiketta :) eikun pelaamaan.
|
Mainos
|
  |
|
apilas
Suspended permanently
|
25. lokakuuta 2008 @ 01:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti unknown7: kiitos teille, sain kerrankin rahalle vastiketta :) eikun pelaamaan.
Tämä aina lämmittää mieltä, kun on neuvonut kaveria, joka on lopulta aidosti tyytyväinen :)
Ps. Itse tulen kohta perässä tuohon "E8500:n -kerhoon" :P
7900GTO 512mb T.S.A SANCTI
|