User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 25.5.2025 / 13:29
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > apua ekan läppärin ostossa!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Apua ekan läppärin ostossa!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member
_
12. lokakuuta 2008 @ 17:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli ajattelin ostaa läppäriä pöytäkoneen tilalle, ja sen pitäisi olla hyvä sekä yleis- että pelikäyttöön (pääasiassa WoW:in pelaamiseen)
ja tätä konetta olen ajatellut tämä
eli onkos tuo kone aivan ok? ja sitten jos kertoisitte alusta alkaen mitä kaikkea mahdollista tarvitsen tuohon...(kertokaa sillee että idioottikin ymmärtäs) että netti saatais sitten toimimaan ja kaikki mahdolliset turvat.

hypätkää ton alemman vistin ohi :P

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. lokakuuta 2008 @ 18:20

Junior Member
_
12. lokakuuta 2008 @ 18:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sori toi linkki meni vähä väärin eli tästä näette mitä olin ajatellut
Junior Member

2 tuotearviota
_
12. lokakuuta 2008 @ 19:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tuolla pelaa varmaan nettipokeria...

No joo, kyllähän se wowia varmaan medium asetuksil pyörittää.
Itse suosittelisin kyllä tätä:

http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=32755

... jos vaan budjetti antaa periksi. erinomainen hinta-laatu suhde.
Junior Member
_
12. lokakuuta 2008 @ 20:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no budjetissa se suurin ongelma tässä onkin, olen ajatellut jotain 600? käyttöä kun pitää kaikki nortonit ja muutki maholliset ostaa :p
vekarppe
Member
_
12. lokakuuta 2008 @ 21:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Säästä rahaa ja jätä Norton ostamatta. Nykyään on saatavilla ilmaisia (ja kevyempiä) tietoturvaratkaisuja.
Junior Member
_
13. lokakuuta 2008 @ 16:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko ne ilmaiset tietoturvat yhtä turvallisia?
Euphemos
AfterDawn Addict

3 tuotearviota
_
13. lokakuuta 2008 @ 18:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voivat olla turvallisempiakin. Itse olen jo vuosituhannen alkupuolelta asti käyttänyt AntiVir Personal Editionia, joka keikkuu usein turvallisuustestien kärkipäässä.

http://www.av-comparatives.org/

"You can´t be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of a football team, or some nuclear weapons, but at the very least you need a beer."
-Frank Zappa
Senior Member

20 tuotearviota
_
13. lokakuuta 2008 @ 19:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tällaista ehdottaisin minä.
Junior Member
_
13. lokakuuta 2008 @ 20:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti TemeTee:
Tällaista ehdottaisin minä.
Tuon hintaista saattaisi voida jo ajatellakkin. Onko kuinka hyvä?

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Euphemos:
Voivat olla turvallisempiakin. Itse olen jo vuosituhannen alkupuolelta asti käyttänyt AntiVir Personal Editionia, joka keikkuu usein turvallisuustestien kärkipäässä.

http://www.av-comparatives.org/

onkos tuo ilmainen?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. lokakuuta 2008 @ 21:32

rdinho
Suspended due to non-functional email address
_
13. lokakuuta 2008 @ 20:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Uskoisin että melkein parasta tohon hintaluokkaan.
vekarppe
Member
_
14. lokakuuta 2008 @ 13:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
AntiVir Personal Edition on ilmainen. Siitä on olemassa myös maksullinen versio, jota voit harkita. Hintaa vuodelle ei tule kuin jotain 19 e. Sitten tarvitset vielä palomuurin. Comodo on yksi loistava ilmainen sellainen, mutta muitakin löytyy.
Junior Member
_
14. lokakuuta 2008 @ 16:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onkos paljon eroa maksullisella ja ilmaisella? Siis onko maksullinen turvallisempi?
Ampsi
Suspended due to non-functional email address
_
15. lokakuuta 2008 @ 14:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Yumisha:
Onkos paljon eroa maksullisella ja ilmaisella? Siis onko maksullinen turvallisempi?
Avast ja vaikka comodo ajaa 100% tarpeesi jos et käy millään hämärillä sivustoilla ja lataile ihan mitä sattuu ja painele YOU WON linkkejä joka päivä työksesi.

Intel Core2Duo e8500 3,16ghz//Asus P5Q Pro//Club 3d Radeon 4870 512mt//4GB DDR2 800Mhz Kingston RAM//500GB Samsung Spinpoint//Vista Home premium 64bit//Sonata III //BenQ 22" 5ms//Logitech MX518 optical gaming mouse//LabTec Illuminated ultra flat keyboard
Junior Member
_
15. lokakuuta 2008 @ 17:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Ampsi:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Yumisha:
Avast ja vaikka comodo ajaa 100% tarpeesi jos et käy millään hämärillä sivustoilla ja lataile ihan mitä sattuu ja painele YOU WON linkkejä joka päivä työksesi.
No harvoin sitä tulee mitään ylimääräistä paineltua :D ehkä kerran 10 vuodessa.

EDIT:
Jos joku haluaisi kertoa tuosta WLANista enemmän? Mitäs kaikkea siihen tarvitaan?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. lokakuuta 2008 @ 13:37

Mainos
_
__

_
Junior Member
_
27. lokakuuta 2008 @ 22:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Shunga:

http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=32755

... jos vaan budjetti antaa periksi. erinomainen hinta-laatu suhde.
http://www.elisashopit.fi/tuote/351?o=1&p=1&c=3

Mitäs tuosta on otettu pois, kun hinta on melkee 50e alempi?
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > apua ekan läppärin ostossa!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy