Leffan polttaminen DVD-RW levylle tekstien kera
|
|
Anton45
Newbie
|
12. lokakuuta 2008 @ 21:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Terve, olisi hakusessa joku ohjelma, jolla pystyisin polttamaan leffat DVD-RW levylle tekstien kanssa, niin että tekstit näkyisi...
Ja jos joku olisi ystävällinen, voisi myös antaa pienet neuvot sen tekemiseksi, jotta ei olisi sitten itselläni niin vaikeaa sen tekeminen. Kiitos.
Moro
|
Senior Member
16 tuotearviota
|
12. lokakuuta 2008 @ 22:34 |
Linkki tähän viestiin
|
There is only 10 types of people in the world, those who can read binary and those who cant!
|
pezkuu
Suspended permanently
|
12. lokakuuta 2008 @ 22:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Nero ois ihan hyvä ohjelma siihen
|
AfterDawn Addict
16 tuotearviota
|
12. lokakuuta 2008 @ 23:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. lokakuuta 2008 @ 23:48
|
Anton45
Newbie
|
13. lokakuuta 2008 @ 19:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Juuh, elikkä latasin tuon CDBurnerXP:n, koska Nero vaati serial keytä toimiakseen. Pitääkö mun laittaa tekstille (joka on .srt muotoa) ja leffalle (.avi) sama nimi? Niillä oli samat nimet päätteitä lukuunottamatta, mutta silti DVD-soittimella katsoessani tekstejä ei näkynyt...Ja niin, soittimeni tukee DivX:ää.
Moro
|
AfterDawn Addict
16 tuotearviota
|
13. lokakuuta 2008 @ 20:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Mikä soitin?
Ja tekeekö kapulassa olevan tektitys nappi mitään?
|
Anton45
Newbie
|
13. lokakuuta 2008 @ 20:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Tekstitys napilla saan joko "Subtitles 1/1" tai "Subtitles: Off" eli niistä ei käy mitään...
Ja soitin oli Samsung DVD-VR320, soittimessa on DivX-tarra.
Moro
|
janne946
Member
6 tuotearviota
|
22. lokakuuta 2008 @ 16:19 |
Linkki tähän viestiin
|
siis en oo varma että tajusinko, mutta mä ainakin dvd santalla tein dvd:n ja toimi jonkun aikaa. puolta tuntia ennen loppua kuva pysähty.
mun dvd on joku LG:n soitin. Noin 5 vuotta vanha ehkä. miten poltan elokuvan helpoiten levylle?
|
Mainos
|
  |
|
Junior Member
|
23. lokakuuta 2008 @ 14:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Onko kysymyksessä sama asia kuin rafaelin kysymyksessä ylen tekstit dvd:lle
rafu