User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 20.8.2025 / 14:17
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > tyhmä kysymys amd athlon dual core jutusta. apua
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
tyhmä kysymys amd athlon dual core jutusta. APUA
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
dizzystob
Newbie
_
15. lokakuuta 2008 @ 20:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niin nyt tulee . omistan huippu koneen mutta en osaa otta siitä kaikkea irti.Niin mä ymmärrän että dual core tarkoittaa 2 kovalevyä?
niin miten saan pelit vielä paremmin toimimaan?Pitääkö olla pelit yhdellä E: -llä ja muut tiedostot tavalisella c:- llä?
tai esimerkkiksi ostin crysis pelin laitan dvd asemaan ja se tarjoaa heti c -ta jos muutan kohteen E siis toinen kovalevy niin mitä eroa siinä on? olen aina kaikki laittanut c-lle ja no hätä ja toinen levy on ihan tyhjä.
sellainen tyhmä mä oon
Senior Member

1 tuotearvio
_
15. lokakuuta 2008 @ 20:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Dualcorella ei ole mitään tekemistä kovalevyjen kanssa. Vaan se on prosessori, jossa on kaksi ydintä.

lol
AfterDawn Addict

4 tuotearviota
_
15. lokakuuta 2008 @ 20:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
C ja E ovat kiintolevyjä tai yksi kiintolevy, joka on osioitu kahteen osioon, C:een ja E:een. Sellanen hyvä nyrkkisääntö on että C:lle pistetään kaikki käyttöjärjestelmän tiedostot ym. ja sitten muille osioille pelit, leffat, musiikit, kuvat, ohjelmat ym. Näillä ei juurikaan ole mitään tekemistä pelitehon kanssa.
Pelien asennukset ehdottavat C:tä, koska se on oletuksena siellä koneella ja täten asentuu automaattisesti sinne, jos sitä ei itse vaihda (kuten olisi ihan suositeltavaa).

Ja tosiaan niinkuin smaga tuossa aiemmin mainitsi, AMD Dual Core <mallinimi> on prosessori joka ei mitenkään liity kiintolevyihin.

E: Ajatus kulkee taas...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. lokakuuta 2008 @ 20:43

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > tyhmä kysymys amd athlon dual core jutusta. apua

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy