User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 28.9.2025 / 16:32
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > ajurit langattomaan?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ajurit Langattomaan?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
eohopea
Member

1 tuotearvio
_
19. lokakuuta 2008 @ 14:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Anatel wn5301A Tälläiseen osaan tarvitsisin ajureita

Senior Member
_
19. lokakuuta 2008 @ 15:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tänne Anatel wn5301A drivers

"Mikään tieto ei ole turhaa, paitsi jos sitä ei jaa muille"
eohopea
Member

1 tuotearvio
_
19. lokakuuta 2008 @ 16:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ehkä en tänne tullut kysymään ennen kuin itse olisin niitä yrittänyt etsiä joten tunkekaa näsäviisailunne hevonhanuriin ja laittakaa jotakin varteenotettavaa linkkiä ensikerralla.
Senior Member

3 tuotearviota
_
19. lokakuuta 2008 @ 16:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti eohopea:
Anatel wn5301A Tälläiseen osaan tarvitsisin ajureita
Anatel wirelescard driver wn5301a-h1

http://www.sendspace.com/file/4lk6ce

Itse löysin kun etsin XP:lle
Senior Member
_
20. lokakuuta 2008 @ 09:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti eohopea:
Ehkä en tänne tullut kysymään ennen kuin itse olisin niitä yrittänyt etsiä joten tunkekaa näsäviisailunne hevonhanuriin ja laittakaa jotakin varteenotettavaa linkkiä ensikerralla.
Olisin voinut laittaa jotain parempaa linkkiä, jos olisit VIITSINYT laittaa, mille käyttöjärjestelmälle ajureita haet.

Mistä minä voin tietää, käytätkö 95:sta vai 64 bit Vistaa.

"Mikään tieto ei ole turhaa, paitsi jos sitä ei jaa muille"

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. lokakuuta 2008 @ 09:22

Mainos
_
__

_
Junior Member

7 tuotearviota
_
3. helmikuuta 2009 @ 19:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos Rubertti...
Oon ettiny tätä ajurii kissojen ja koirien kanssa, vaan ei ole näkyny...
Kiitos.

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > ajurit langattomaan?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy