User Käyttäjä Salasana  

lauantai 11.4.2026 / 17:43
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > ja heti perään et ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
ja heti perään ET ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member
_
19. lokakuuta 2008 @ 20:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ET.exe on havainnut virheen, ja tuote on suljettava. Pahoittelemme häiriötä. ku yritän lataa servuu nii sit tulee toi ja lopettaa pelin
lezardous
Suspended due to non-functional email address
_
19. lokakuuta 2008 @ 21:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Asenna uudestaan ET ja jos ei toimi niin kokeile uutta asennusohjelmaa :)

Intel core2duo E8500//Asus P5Q-pro//Club 3D Radeon Hd4870 1024mb//4GB OCZ DDR2 800Mhz//640Gb Western Digital//Xp-professional//Antec P182b//Corsair Hx620w//
//Amilo M3438G ram 2gb,Nvidia Geforce 7600, 320gb//Xbox 360 Elite
Junior Member
_
20. lokakuuta 2008 @ 14:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei se toimi edenleekä ku asensin sen uudestaa :S
Junior Member
_
20. lokakuuta 2008 @ 14:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja mikä on uusi asennusohjelma?? (oon niin tyhmä)
Junior Member
_
21. lokakuuta 2008 @ 15:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
??
mgzr
Newbie
_
21. lokakuuta 2008 @ 18:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mullakin ois just samanlainen ongelma ja tartteis tosissaan kiireellistä apua.. siis kun se Et.exe on havainnut virheen.. on tullut painan sitä lisätietoja juttua niin tulee tämmönen: AppName: et.exe AppVer: 0.0.0.0 ModName: pbcl.dll
ModVer: 0.0.0.0 Offset: 0004e6d3

Että kellään mitään ideoita?

E: Oon sit pelannu et:tä n. 1 vuoden eikä ennen ole koskaan mtn tallaista vastaan tullut..

Ja uudelleen asennusta olen kokeillut. Silloin toimii ehkä n. 5min sit tulee taas sama juttu..

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. lokakuuta 2008 @ 18:43

Junior Member
_
21. lokakuuta 2008 @ 18:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mullaki toimi ennen sit poistin sen. sit oon yrittänyt pelaa uudestaa mut se ei vaa sit toimi
mgzr
Newbie
_
22. lokakuuta 2008 @ 14:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja kellää mitään tietoa? Eräällä tutullakaan ei toimi ja se sano että sen 3 kaverilla ei toimi.. Kaikki on suomalaisia ja kukaan ei oo saanu ratkasua, että tosi kipeesti tarviis apua.
lezardous
_
22. lokakuuta 2008 @ 14:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
ei se toimi edenleekä ku asensin sen uudestaa :S

Poistitko myös asennuskansiosta "etmain" kansion kaikkine tiedostoineen? kokeile vielä ladata Et.exe tiedosto joltain toiselta sivustolta...

Lainaus:
Mullakin ois just samanlainen ongelma ja tartteis tosissaan kiireellistä apua.. siis kun se Et.exe on havainnut virheen.. on tullut painan sitä lisätietoja juttua niin tulee tämmönen: AppName: et.exe AppVer: 0.0.0.0 ModName: pbcl.dll
ModVer: 0.0.0.0 Offset: 0004e6d3

Tuohon on kaksi ratkaisua. Kokeile ensin päivittää punkbuster
Punkbuster
Ellei tuonkaan jälkeen toimi uudelleen asennus sekä muistakaa poistaa Etmain kansio.

Intel core2duo E8500//Asus P5Q-pro//Club 3D Radeon Hd4870 1024mb//4GB OCZ DDR2 800Mhz//640Gb Western Digital//Xp-professional//Antec P182b//Corsair Hx620w//
mgzr
Newbie
_
22. lokakuuta 2008 @ 15:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
pb:n oon päivittäny jo monta kertaa tuloksetta, samoin on uudelleenasennuksen kanssa :s Ja olen aina poistanut myös etmain kansion.
lezardous
_
22. lokakuuta 2008 @ 18:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikä versio et:stä sulla on ?

mgzr
Newbie
_
22. lokakuuta 2008 @ 21:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis mä ainain oon normaalisti asentanu 2.60b:n mut sitten asensin patch selectorin, eli nyt voin pelata 2.55, 2.60 ja 2.60b.

E: Ja näyttäs olevan et vaan etprossa ei toimis mulla.. Ainain klaanini jaymod servuun pääsen 2.55 ja 2.60b:ssä pääsen ETTV servuille.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. lokakuuta 2008 @ 21:10

lezardous
_
23. lokakuuta 2008 @ 01:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen aika varma että tuo sun Patch selector bugaa.
Miksi et vaan asenna et:tä kahteen eri kansioon? toimii ainakin itsellä paremmin.

mgzr
Newbie
_
23. lokakuuta 2008 @ 13:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs..

Poistin nyt siis kaikki ne patch selector jutut ja poistin koko et:n.
Latasin tällä kertaa eri osoitteesta kuin viimeksi. Nyt ei enää sitä ilmoitusta tullut, mutta sitten rupesi tulemaan aina kun joinin servulle että: "Connection interrupted" ja sit se heitti sinne et:n päävalikkoon.. Tuo oli siis eilen ja nyt kun kokeilin niin näytti toimivan ongelmitta kunnes sitten n.5min peluun jälkeen tuli taas se "et.exe on havainnut virheen.." ja nyt se tulee aina kun yritän mennä servulle :s

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. lokakuuta 2008 @ 14:19

lezardous
_
23. lokakuuta 2008 @ 14:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko palomuurissa ruksi että Et on sallittu?
Mistä latasit tuon uuden Et:n asennuksen?

Korroosio
_
23. lokakuuta 2008 @ 15:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Täällä on aivan sama ongelma päällä. "ET.exe on havainnut virheen...".

Jos koitan itse hostata peliä, ei virheilmoitusta tule. Kun joinaan jollekin servulle, et.exe kaatuu samantien. Toimi vielä sunnuntaina, tiistaina koitin seuraavan kerran ja silloin ei enää toiminut.

En oo vielä koittanut asentaa uudelleen kun haiskahtaa että johonkin on tullut joku päivitys.

EDIT: Ongelma löytyi F-Securesta. FSGKHS service piti pysäyttää (control panel -> administrative tools -> serivices -> FSGKHS <- stop

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. lokakuuta 2008 @ 23:55

mgzr
Newbie
_
23. lokakuuta 2008 @ 17:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
palomuurissa on ruksi, että et on sallittu ja latasin peliplaneetasta sen aikasemman, mut nyt kokeilin filefrontista.
lezardous
_
23. lokakuuta 2008 @ 18:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Seuraavaksi pitäisi tiedustella koneesi kokoonpanosta? prossut,näyttis jne. Entä mikä käyttöjärjestelmä?

Giordino
Newbie
_
24. lokakuuta 2008 @ 22:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Korroosio:

EDIT: Ongelma löytyi F-Securesta. FSGKHS service piti pysäyttää (control panel -> administrative tools -> serivices -> FSGKHS <- stop
Holla!

Mulla on sama ongelma, ja sama virustorjuntaohjelma, mutta suomeksi enkä löytänyt vastaavia säätövaihtoehtoja suomeksi. Voisitko kenties heittää kuvat / vaihtoehtosesti koettaa löytää nuo samat suomenkielellä, että pääsen takaisin pelaamaan :- )

-G

G
mgzr
Newbie
_
25. lokakuuta 2008 @ 09:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Giordino:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Korroosio:

Holla!

Mulla on sama ongelma, ja sama virustorjuntaohjelma, mutta suomeksi enkä löytänyt vastaavia säätövaihtoehtoja suomeksi. Voisitko kenties heittää kuvat / vaihtoehtosesti koettaa löytää nuo samat suomenkielellä, että pääsen takaisin pelaamaan :- )

-G
Ohjauspaneeli -> Valvontatyökalut -> Palvelut -> FSGKHS -> pysäytä
Giordino
Newbie
_
25. lokakuuta 2008 @ 11:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Isot kiitokset, sinne meni konffit ja bindit ja muut sälät, mutta ainakin pääsen taas pelaamaan vakkariservuilleni :- )

G
Mainos
_
__

_
cocapepsi
Newbie
_
26. lokakuuta 2008 @ 22:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla oli sama ongelma, mutta nyt toimii taas, mut tohon F-secureen tuli virus ja vakoiluohjelmiin toimintahäiriö, eli haittaako se, jos pelaa vain ET:tä???

Fuck The Rest - I'm The Best
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > ja heti perään et ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy