User Käyttäjä Salasana  

torstai 13.3.2025 / 17:41
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > "paukut" loppu - .bin+.cue neuvoa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
"Paukut" loppu - .bin+.cue neuvoa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
tumppa
Junior Member

1 tuotearvio
_
12. helmikuuta 2004 @ 08:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
olen käynyt läpi/search kolme palstaa, mutta en ole löytänyt tarvittavaa infoa. Jos tätä käsitelty jo jossain, niin olen kiitollinen tiedosta.

Elikkä mikä mahtaa mättää.
Kuvio SMcd3.0->cdloader->SMdvd2.0-> XX
tulee "error reading.."

Äkkiseltään tulee mieleen:
- olisinko tehnyt jonkun kämmin XX .bin+.cue konversiossa/poltossa? Olen kokeillut tehdä bin2iso ja polttaa tämän Nerolla sekä cloneDVDllä, poltaa suoraan .bin DVDdecrypterillä imageksi(pitäisikö ilmoitus mode1 vs mode2 noteerata jotenkin ts muuttaa jotain asetusta? En löytänyt mitään tähän liityvää asetuksista..)
- onko tämä "ea method" niin tarkka, että TÄYTYY olla dvd-r, vaikka SMdvdn kanssa toimii dvd-rw?

Löytyykö jotain SWtä, jolla pystyisi polttamaan .bin/.cue dvdlle yhtä kivottumasti kuin fireburnerilla cdlle? En löytänyt FB:stä nopealla katsomisella vaihtoehtoa dvdlle vaikka aseman voi valita. Vai tarkoittaako tämä suoraan sitä, ettei ko .bin/.cue ole tarkoitettukkaan dvd-medialle?

Ideat & sormenkynnet alkavat olemaan lopussa ja lasinaluset lisääntymässä, joten ideat ovat tervetulleita.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > "paukut" loppu - .bin+.cue neuvoa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy