User Käyttäjä Salasana  

maanantai 7.7.2025 / 01:24
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > porttiohjaus
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
porttiohjaus
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
coolers
Junior Member
_
20. lokakuuta 2008 @ 23:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on käytössä Zyxel p-660r-D1 merkkinen "modeemi".
Mikähän on vialla kun dc++ ohjelma pystyy lähettämään tietoa, muttei pysty vastaan ottamaan tietoa?
Dc++ asetuksista olen laittanut palomuuri/nat. manuaalinen porttien ohjaus ja itse modeemiin olen laittanut porttiohjauksen samoille asetuksille kuin dc++ ohjelmassa.

passiivisena kuitenkin dc++ toimii ihan oikein.
Pitäiskö NAT ottaa kokonaan pois päältä vai miten pitäis koittaa saada toimimaan?
Moderator
_
27. lokakuuta 2008 @ 10:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
NAT:in poiskytkemisen jälkeen ei tarvi tapella noitten ohjauksien kanssa, tosin tietoturva huononee hiukan eikä sinulla ole enää lähiverkkoa, ellet sitten käsin määritä koneille IP:itä jos tarviit lanisiirtoo.

Kannattaa ehottomasti laittaa pois jos sulla on vaan yks kone käytös, useempien koneiden ollessa kyseessä kannattaa punnita haittoja ja hyötyjä.

Säännöt
Ubuntu is an African word meaning "I cant configure Debian"
Kun raportoit tuplaketjua, laita ketjun URL mukaan raporttiin, helpottaa elämää. :)
"Poliisilla on asiakas oikeassa ja pamppu vasemmassa."
coolers
Junior Member
_
27. lokakuuta 2008 @ 18:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toimiiko NAT:in pois kytkeminen myös kerrostalossa?
Entäs pitääkö olla kiinteä ip-osoite? Ja jos pitää pitääkö se olla ulkoinen vai sisäinen ip-osoite vai tuleeko siitä yksi ja sama ip-osoite kun NAT pistetään pois päältä?
heikki75
Senior Member
_
27. lokakuuta 2008 @ 21:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
coolers
Junior Member
_
28. lokakuuta 2008 @ 15:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen lukenut yllä olevalta sivulta ja tehnyt niin, mutta siltikään dc++ eikä utorrent ota toimiakseen. Tosin mulla reititin on tyyppiä. p660r-d1, joten jouduin vähän soveltamaan.

Voiko olla mahdollista, että palvelun tarjoaja(tässä tapauksessa vlp) estää yhteyden sisälle päin?
Mainos
_
__

_
Junior Member
_
13. marraskuuta 2008 @ 20:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mul on toi Zyxel Prestige 660R-61 modeemi ja pitäis avata portit utorrentil ni sit ku menin sinne web comfiguratoriin nii siin oli tollane taulukko, että en saa siihen 1 kohtaan porttei kirjotettuu ku siin lukee all ports.Ja sit ku pistin portit ja ip:n 2 kohtaan nii utorrentis luki et porttie ei avattu vaik painoi kyl "save"

NAT - Edit SUA/NAT Server Set

--------------------------------------------------------------------------------

Start Port No. End Port No. IP Address
1 All ports All ports 192.168._____
2
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > porttiohjaus

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy