User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 20.4.2025 / 08:20
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > novo n1060
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Novo N1060
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
nahkapaa
Newbie
_
16. huhtikuuta 2009 @ 07:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hieno homma.

Vaikeinta oli aikanaan löytää tuo ohjelma joka todellakin kirjoitti sim2 imein.
Vaati muistaakseni viisi iltaa aktiivista surffaamista ja kokeilua).

Mukavaa että joku rakastaa.
Toivottavasti olet nainen kun tuo "poikarakkaus" vähän arveluttaa :-0
ille69
Junior Member
_
16. huhtikuuta 2009 @ 14:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti nahkapaa:
Hieno homma.

Vaikeinta oli aikanaan löytää tuo ohjelma joka todellakin kirjoitti sim2 imein.
Vaati muistaakseni viisi iltaa aktiivista surffaamista ja kokeilua).

Mukavaa että joku rakastaa.
Toivottavasti olet nainen kun tuo "poikarakkaus" vähän arveluttaa :-0
Sorii... en oo nainen enkä kyllä ittekkää syty tosta poikarakkaudesta :P

If you want it, I want it, if i want it, you want it, but if we both want it... I dont want it!
Sixpounde
Newbie
_
16. huhtikuuta 2009 @ 17:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noniin, ja novo taas rikki. mutta kyllähän se 3,5kk kesti. siis n1060. Värinä ei toimi ja herätyskellokin unohtelee herättää.

Mielenkiintoisinta asiassa on että kun puhelimella on 12kk takuu, niin asiakaspalvelu tarjosi minulle 15e lahjakorttia hyvityksenä, sillä puhelinta ei ole enää varastossa. Jännin takuu mihin ikinä olen törmännyt :D
niklindg
Newbie
_
16. huhtikuuta 2009 @ 17:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Sixpounde:
Noniin, ja novo taas rikki. mutta kyllähän se 3,5kk kesti. siis n1060. Värinä ei toimi ja herätyskellokin unohtelee herättää.

Mielenkiintoisinta asiassa on että kun puhelimella on 12kk takuu, niin asiakaspalvelu tarjosi minulle 15e lahjakorttia hyvityksenä, sillä puhelinta ei ole enää varastossa. Jännin takuu mihin ikinä olen törmännyt :D

Täytyyhän niiden sentään yrittää ;D
ille69
Junior Member
_
16. huhtikuuta 2009 @ 17:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Kokeileppa kysyy esim 1090 1060 sijaan :D

If you want it, I want it, if i want it, you want it, but if we both want it... I dont want it!
Sixpounde
Newbie
_
17. huhtikuuta 2009 @ 14:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ille69:

Kokeileppa kysyy esim 1090 1060 sijaan :D
Juu, laittelinkin tuossa jo ennen äskeisen viestin kirjoitusta heille vastaukseksi että minkälainen takuu on jos saa rikkoontuneen tuotteen tilalle kolmasosan hinnasta takaisin, ja että kohtuullinen korvaus olisi 45e lahjakortti tai vastaava puhelin. nyt oli tullut vastaus että saan valita muun puhelinmallin tilalle, ja tietysti uusimman n1200 valitsin :) Mielipiteitä: olisiko kannattanut ottaa n1090 vai n1200?

Nyt sitten vain odottelemaan että posti tuo uutta kiinan ihmettä. :D
Don_Make
Newbie
_
17. huhtikuuta 2009 @ 17:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oiskohan mitenkään mahdollista korvata noita Novon omia pimputuksia jotka on puhelimen omassa muistissa? Joku ohjelma tai jotain? Suhteellisen ärsyttävää kun herätyskellon äänetkin on kaikki sellasta kauheeta huutoa.
Sixpounde
Newbie
_
17. huhtikuuta 2009 @ 19:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Don_Make:
Oiskohan mitenkään mahdollista korvata noita Novon omia pimputuksia jotka on puhelimen omassa muistissa? Joku ohjelma tai jotain? Suhteellisen ärsyttävää kun herätyskellon äänetkin on kaikki sellasta kauheeta huutoa.
kauheean huutoon herää parhaiten, niin mitä niitä vaihtamaan :D n1060 ainakin pystyi laittamaan omia soittoääniä herätykseen kyllä.
ille69
Junior Member
_
17. huhtikuuta 2009 @ 21:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kauheean huutoon herää parhaiten, niin mitä niitä vaihtamaan :D n1060 ainakin pystyi laittamaan omia soittoääniä herätykseen kyllä.
Sama n1090

Don_Make
Newbie
_
17. huhtikuuta 2009 @ 22:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ille69:
Sama n1090
Hmm...no on se kumma jos ei tässä (n1200) sitten pysty.
ille69
Junior Member
_
21. huhtikuuta 2009 @ 22:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Näköjään tullut 2 uutta novoa e-villeen!
[url=http://www.e-ville.hk/fi/product/view/?id=1598][/url]
Ja
[url=http://www.e-ville.hk/fi/product/view/?id=1602][/url]

Nurpa
Newbie

2 tuotearviota
_
22. huhtikuuta 2009 @ 16:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokemuksia Novo 1200:sta parin viikon käytön jälkeen:

+ Ulkonäkö ja mekaaninen jämäkkyys
+ Kosketusnäyttö toimii erittäin hyvin kunhan kalibroi sen sopivin väliajoin
+ Akkukesto
+ Soittoäänien selkeys ja kaiuttimen erinomainen äänenlaatu
+ Kaksi Sim-paikkaa (*#06# -näppäily näyttää kaksi eri imei-koodia
vaikka puhelimessa on asennettuna vain yksi sim-kortti)
+ 1Gb:n kortti vakiovarusteena
+ Äänenmuunnin sekä taustahälyäänet puhelun aikana. Hauskaa turhaketta!

- Tekstiviestien näpyttely todella hankalaa skandien kanssa. Ääkköset saadaan näpytelyä vain monimutkaisesti kynää käyttäen, ensin ¨ ja sitten a tai o
- Ei erillisiä äänenvoimakkuusnäppäimiä
- Herätysääniä ei saa vaihdettua omiin
- Osin sekava käyttölogiikka
- Ei näytä (ainakaan minulla) saapuvan puhelun soittajan nimeä, vaikka numerot olisi tallennettu sim-kortille tai puhelimeen +358 –muotoon.
- Verkkolaturi ei enää kuulu varustukseen, vain usb-johto.
- Huono kamera
- Surkea ohjekirja, jota lukiessa tosin kyllä naurattaa kovasti.
Ohjeen "englanti" kun on jotakin ihan muuta...

Mielestäni Novo 1200 on muuten kelpo puhelin,
mutta tekstareiden näpyttely on silkkaa tuskaa ääkkösten hankalan muodostettavuuden takia.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. huhtikuuta 2009 @ 19:30

miqwe
Newbie
_
23. huhtikuuta 2009 @ 10:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mielestäni on paljon helpompaa olla käyttämättä niitä ääkkösiä, esimerkiksi äänä käytän merkkiä: ă, joka on toiminut kaikilla vastaanottajilla ja vieläpä ymmärrettävästi =)

Näyttää ihan kivalta nuo uudet novot, varsinki tuo missä on 3D-valikko (novo 1220).. Tuohon hintaan (60 euroa + tullit) voisi tulla kuitenkin jo parempi kamera.

Ominaisuuksia ei ole näyttänyt tulevan sen enempää, toivottavasti valikko on selkeämpi ja pieniä havaittuja puutteita korjattu..
Don_Make
Newbie
_
23. huhtikuuta 2009 @ 13:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Meitsi näppäilee tekstarit kynällä käyttäen sitä ranskankielistä "näppäimistöä" joka siinä näytöllä on. Toimii mulla kätevästi enkä kaipaa niinkään ääkkösiä itse näppäimiin.
Nurpa
Newbie

2 tuotearviota
_
23. huhtikuuta 2009 @ 14:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse koen kynän (ainakin vielä) melko hitaaksi verrattuna
norminäpyttelyyn, mutta tyylejä ja mieltymyksiähän on yhtä monta kuin tekijöitäkin. : )
sinisulka
Junior Member
_
23. huhtikuuta 2009 @ 18:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Nurpa:
Itse koen kynän (ainakin vielä) melko hitaaksi verrattuna
norminäpyttelyyn, mutta tyylejä ja mieltymyksiähän on yhtä monta kuin tekijöitäkin. : )
Mulla on ollut 1060 viime alkusysksystä alkaen. En varmaan enää "osaisi"
kirjoittaa viestejä näppäimillä, niin sitä oppii vanhakin koiran uusia temppuja samalla unohtaen vanhoja temppuja. Olen melko tylysti alkanut kirjoittaa viestini ilman ääkkösiä. Joitakin sanoja pitää välttää ;) ja tulee käytettyä aivoja keksiessä ilmaisiuja ilman ää:tä ja öö:tä. Hyvin on kamuni oppineet lukemaan viestejäni. Ja jos olen kotosalla ja pitää laittaa joku virallinen viesti, kirjoitan viestin MobilEditillä.
Nurpa
Newbie

2 tuotearviota
_
23. huhtikuuta 2009 @ 19:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sinisulka:

Mulla on ollut 1060 viime alkusysksystä alkaen. En varmaan enää "osaisi"
kirjoittaa viestejä näppäimillä, niin sitä oppii vanhakin koiran uusia temppuja samalla unohtaen vanhoja temppuja. Olen melko tylysti alkanut kirjoittaa viestini ilman ääkkösiä. Joitakin sanoja pitää välttää ;) ja tulee käytettyä aivoja keksiessä ilmaisiuja ilman ää:tä ja öö:tä.
Näinhän se on. Kyllä meitsikin kynän käyttöön harjaantuu ajan myötä.
Tosin Novo on vaan kakkosluurina, joten sitä ei tule koko ajan käytettyä.

Mielenkiintoista nähdä tuleeko tuleviin Novoihin "helppokäyttöiset" ääkköset
mikäli puhelimien kysyntä skandinaviassa lisääntyy.
sinisulka
Junior Member
_
23. huhtikuuta 2009 @ 19:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
[
Lainaus:
Ollaankohan me syyllisiä Nokia heikkoon tulokseen... Nokian pitäs ottaa oppia Novoista ja muista kiinan ihmeistä. Ominaisuuksia riittää Novoissa vaikka kuin. Multa hajos toissa viikolla langaton hiiri, eikus Novo kehiin. Kankeetahan se oli mutta harva sitä omistaa kännykkähiiren tai Media playerin kaukosäätimen kännyssään. Jne.
kuka53
Newbie
_
24. huhtikuuta 2009 @ 09:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
novo 1200 akkutoimii alle 24 tuntia vaikka ei soitettu ollenkaan ja 2 sim ei hyväksy korttia onko noita ongelmia muilla ?

kari kurttila
Nurpa
Newbie

2 tuotearviota
_
24. huhtikuuta 2009 @ 10:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kuka53:
novo 1200 akkutoimii alle 24 tuntia vaikka ei soitettu ollenkaan ja 2 sim ei hyväksy korttia onko noita ongelmia muilla ?
Mulla akku kestää täydellä latauksella 5-6 päivää. Kannattaa muuten ladata Novo aina virta päälle kytkettynä.
Silloin akun lataussymboli toimii ja näyttää milloin akku on täyteen ladattu.

Ketjun aiemmista viesteistä voit lukea että kakkos-simin kanssa on muillakin ollut ongelmia.
ille69
Junior Member
_
24. huhtikuuta 2009 @ 11:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sinisulka:
[
Lainaus:
Kankeetahan se oli mutta harva sitä omistaa kännykkähiiren tai Media playerin kaukosäätimen kännyssään. Jne.
Milläs ohjelmalla tuo toimii sinisulka? :)

sinisulka
Junior Member
_
24. huhtikuuta 2009 @ 16:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Kankeetahan se oli mutta harva sitä omistaa kännykkähiiren tai Media playerin kaukosäätimen kännyssään. Jne.

Milläs ohjelmalla tuo toimii sinisulka? :)
Sori, etten maininnut bluetoothia. Sen kanssa siis yhteys tietokoneeseen ja bluetoothin asetuksista löytyy nuo jutut. Mulla on 1060 eli en tiedä muista malleista.
Nurpa
Newbie

2 tuotearviota
_
24. huhtikuuta 2009 @ 16:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oisko kellään hyvää kikkaa miten saada saapuvan puhelun soittajan nimi näkyviin Novo 1200:ssa.
Numerot on tallennettu +358-muotoon, mutta silti näkyy vain soittajan numero.
Olen myös kopioinut numerot sim-kortilta puhelimeen.

Ja kyseessä TeleFinlandin liittymä, vaikka eipä tuon pitäisi nimen näkymiseen vaikuttaa.

Ärsyttää kun ei tiedä kuka milloinkin soittaa...
Gualdor
Junior Member
_
24. huhtikuuta 2009 @ 23:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko kellään tietoo, et onks noissa uusissa 1200 sarjan novoissa java tukea?
Mainos
_
__

_
ille69
Junior Member
_
25. huhtikuuta 2009 @ 00:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Gualdor:
Onko kellään tietoo, et onks noissa uusissa 1200 sarjan novoissa java tukea?
Ei

afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > novo n1060

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy