Eli minulla on USB-Liitäntäinen Fatal1ty HS-1000 headset. Kun käytän USB-Liitäntäistä Razer Copperhead hiirtäni, kuuluu kuulokkeissa outoa särinää. Sama tapahtuu kun scrollaan esim. nettisivuja alaspäin. Scrollatessa särinä kuuluu vain jos sivua pystyy scrollaamaan alaspäin, eli jos avaan pitkän nettisivun ja scrollaan alaspäin, kuulokkeet särisevät mutta kun olen scrollannut ihan sivun alalaitaan, eikä sivua pysty scrollaamaan alemmas ja rullaan hiiren scrollia, särinää ei enää kuulu.
Mistäköhän tälläinen toiminta mahtaa johtua? Käyttiksenä on 32 bittinen Windows Vista Home Premium.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti AmisSami: Eli minulla on USB-Liitäntäinen Fatal1ty HS-1000 headset. Kun käytän USB-Liitäntäistä Razer Copperhead hiirtäni, kuuluu kuulokkeissa outoa särinää. Sama tapahtuu kun scrollaan esim. nettisivuja alaspäin. Scrollatessa särinä kuuluu vain jos sivua pystyy scrollaamaan alaspäin, eli jos avaan pitkän nettisivun ja scrollaan alaspäin, kuulokkeet särisevät mutta kun olen scrollannut ihan sivun alalaitaan, eikä sivua pysty scrollaamaan alemmas ja rullaan hiiren scrollia, särinää ei enää kuulu.
Mistäköhän tälläinen toiminta mahtaa johtua? Käyttiksenä on 32 bittinen Windows Vista Home Premium.
Ootko koittanut vaihtaa laitteiten usb-paikkoja? Ja onko kummankin laitteen ajurit kunnossa? Voisi myös kokeilla uusia usb liitännän ajureita, jos sellaisia löytyy mistään tai on edes olemassa. :)