User Käyttäjä Salasana  

perjantai 23.1.2026 / 18:22
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > uusi näytönohjain ibm thinkcentre koneeseen...?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Uusi näytönohjain IBM Thinkcentre koneeseen...?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
anon_user
Junior Member
_
24. lokakuuta 2008 @ 14:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen ajatellut hankkia uuden tehokkaan näytönohjaimen IBM Thinkcentre M50 P4-2800MHz tietokoneeseen, mutta olen tässä pähkäillyt, että mikäköhän mahtaisi olla yhteensopiva tämän mallisen koneen emolevyn kanssa...
ettei tulisi yhteensopivuusongelmia näytönohjaimen hankkimisen jälkeen,. niin ajattelin täältä kysyä, että minkälainen näytönohjain olisi yhteensopiva... tällä hetkellä koneessa on integroitu Intel extreme graphics 2-piiri.
-WK-
Senior Member
_
24. lokakuuta 2008 @ 23:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Saattaa olla että tuohon koneeseen on hieman hankala päivittää näytönohjainta, mikäli tuossa on semmonen emolevy mitä luulen.

Olisi hyvä jos voisit avata koneen kotelon ja tarkastaa löytyykö siitä AGP-korttipaikkaa:

http://www.hardwarezone.com.au/img/data/...67/agp_slot.jpg

Googlen perusteella saattaa myös olla että vaikka AGP-paikaa löytyisi niin se on poistettu käytöstä.

http://forums.lenovo.com/lnv/board/messa...&thread.id=1252

Kandee kattoa se tarkka malli, ilmeisesti M50 ei vielä kerro kaikkea?

Mikäli AGP-slotti löytyy ja toimii, niin kattelisin ehkä huuto.netistä jonkin 6600GT, 6800GT tai tommosen kortin mikäli halvalla lähtisi (~20 - 30e), prossu on melko rajoittava tekijä eli kallista korttia ei kannata hankkia.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. lokakuuta 2008 @ 23:17

anon_user
Junior Member
_
25. lokakuuta 2008 @ 00:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuossa koneessa on AGP väylä, ja olen tarkistanut, että sen saa kytkettyä päällekkin biosista, mutta tällä hetkellä olen kytkenyt sen käyttämään integroitua näytönohjainta.
Mainos
_
__

_
Senior Member

8 tuotearviota
_
25. lokakuuta 2008 @ 08:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tuohon koneeseen kannattaa koluta forumeilta tai huuto.net:stä maksimissaan joku 7600GT ohjaimeksi. Tämän tehokkaampaa on turha laittaa, kun muut osat ahdistaa siellä menoa sen verran, ettei hyötyä paljon saa.

EVGA P55 FTW - i5 750 - 4GB - GTX 460 1GB - Benq 22"
Samsung NC10, Asus Eee PC 1215N
Samsung Galaxy Note

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. lokakuuta 2008 @ 09:00

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > uusi näytönohjain ibm thinkcentre koneeseen...?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy