Nyt on vähän ongelmaa, kun Windows XP ei enää käynnisty. Kun laittaa koneen päälle, se menee vikasietotilavalikkoon, josta valitsen "normaali käynnistys", kone alkaa lataamaan windowsia ja sitten se pysähtyy ja käynnistää koneen uudestaan. Samaa jatkuu kokoajan. Samanlailla käy myös, jos painaa jotain muuta siitä valikosta, se vain käynnistyy uudelleen.
No, sitten ajattelin, että jos koittaisi asentaa kokonaan Win XP:n uudelleen. Kun ruudulle ilmestyy "Press any key to boot from CD..." tms. niin vaikka mitä painaisi, se ei tee mitään, jatkaa vain menoaan kohti tuttua vikasietotilavalikkoa. Keskustelupalstoilta olen katsellut neuvoja tähän ongelmaan, BIOS-setupista olen laittanut kaikki USB-asetukset ja muut niinkuin on käsketty, mutta ei pelaa.
Eli nyt kyllä kaipais vähä neuvoa :/
Teksti voi olla vähän sekavaa, pahoittelut siitä :D Mutta en nyt osannut paremminkaan selittää.
Toimiiko näppäimistö muuten, vai onko se vain huonosti kiinni. Paluta biossin asetukset alkuperäisiksi ja tarkista koneen sisältä että kaikki liittimet on kunnolla kiinni, ja että jäähdytys toimii.
Näppis toimii hyvin biosissa, asetukset on alkuperäset ja johtoja oon koittanu painella kiinni. Jäähdytyskin toimii, laitoin juuri uudet tahnat väliin ja se on kunnolla kii. :/