User Käyttäjä Salasana  

lauantai 24.5.2025 / 19:03
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > msin kannettava ja webkamera
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
MSIn kannettava ja webkamera
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
marjaaana
Newbie
_
26. lokakuuta 2008 @ 12:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on MSI merkkinen kannettava, tänä vuonna ostettu. Ongelmana on, että koneessa on kyllä webkamera mutta en saa sitä itse millään toimimaan.. Kerran toimi mutta en tiedä miksi, ja mitä olin silloin tehnyt. Olen yrittänyt katsoa ohjevihkosista mutta en itse löydä sieltä mitään kun en oikein tietokoneista ymmärrä.. Jos jollain sattuisi olemaan ongelmaan ratkaisu, olisi tosi hienoa! En tiedä laitoinko tarvittavasti infoa mutta toivottavasti. Kiitos!
Member

11 tuotearviota
_
26. lokakuuta 2008 @ 22:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
onko sisään rakennettu
marjaaana
Newbie
_
27. lokakuuta 2008 @ 12:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo, konessa on siis sisäänrakennettu webbikamera!
Member

11 tuotearviota
_
27. lokakuuta 2008 @ 14:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
lataa uudet ajurit, Valmistajan sivulta voisi löytyä, jos ei niin eiköhän joku linkin pistä, ainakin toivottavasti. :|
marjaaana
Newbie
_
27. lokakuuta 2008 @ 16:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
okei. vielä sellanen kysymys että mikä noista mun pitäisi ladata? mulla on vista ja näytönohjain taitaa olla ATI Xpress1200.. Anteeks tyhmät kysymykset!! en vaan ymmärrä näit juttuja!
Mainos
_
__

_
Senior Member
_
27. lokakuuta 2008 @ 21:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti marjaaana:
okei. vielä sellanen kysymys että mikä noista mun pitäisi ladata? mulla on vista ja näytönohjain taitaa olla ATI Xpress1200.. Anteeks tyhmät kysymykset!! en vaan ymmärrä näit juttuja!
Se kamera ja toi Ati:n näyttis ei nyt liity tohon sun ongelmaan mitenkään.
Eli sinun pitää ladata valmistajan sivuilta kameran ajurit, ei näyttiksen.

Jos itselläsi on vaikeuksia löytää oikeita ajureita, laitahan ystävällisesti MSI:n perään jotain lisätietoja (MSI on merkki, mutta sitten malli ja joku kirjain/numerosarja), niin eiköhän apua löydy.

"Mikään tieto ei ole turhaa, paitsi jos sitä ei jaa muille"
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > msin kannettava ja webkamera

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy