User Käyttäjä Salasana  

tiistai 30.9.2025 / 11:29
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > ilmainen levyneheytys ohjelma?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ilmainen levyneheytys ohjelma?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Senior Member

3 tuotearviota
_
27. lokakuuta 2008 @ 20:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli mikä on paras ilmainen???
Senior Member

9 tuotearviota
_
27. lokakuuta 2008 @ 20:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Windowsissahan on oma niin miksei käyttää sitä?
Vai onko se niin huono?

Nykyinen luuri: Samsung Galaxy S III
Nykyinen kone: Asus K54SV + DNA 4G WLAN Mokkula, joka toimii jos toimii.
jaska82
Junior Member

13 tuotearviota
_
27. lokakuuta 2008 @ 21:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen jonkun aikaa käyttänyt Iobit SmartDefraggia. Mielestäni aika kätevä, eheyttää ja optimoi.

http://www.download.fi/tyopoytaohjelmat/...smartdefrag.cfm

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. lokakuuta 2008 @ 00:16

tmm68
Senior Member

1 tuotearvio
_
27. lokakuuta 2008 @ 23:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
JkDefrag on oma suosikkini - sen saa jopa näytönsäästäjäksi. Ohjelma eheyttää ja optimoi kovalevyt.
MikroMake
AfterDawn Addict
_
28. lokakuuta 2008 @ 04:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Intel Haswell i7-4770K & Noctua NH-U14S
Asus Z87-A & Asus Strix GTX 970
Fractal Design Define R4 & Seasonic 660W P-660 (XP²)
Samsung 256GB 840 Pro SSD & Western Digital 1TB Caviar Black
Senior Member

3 tuotearviota
_
28. lokakuuta 2008 @ 08:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko tuo JkDefrag turvallinen? Kun jollakin henkilöllä meni kovalevy vaihtoon, kun eheytti tuolla.
Digiface
Senior Member
_
28. lokakuuta 2008 @ 12:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen olen käyttänyt tuota Jk:ta monta kertaa, eikä mitään ole hajonnut. Yleensä käytän vaan sitä perus eheytystä enkä optimoi mitään.
Mainos
_
__

_
tmm68
Senior Member

1 tuotearvio
_
28. lokakuuta 2008 @ 13:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Omasta huolimattomuudesta olen ongelmia generoinut JkDefrag:lla kerran. Siinä on yksi juttu, joka pitää huomioida, niin ei tule ongelmia.
Ja se on...
Tee rauhassa, ota aikaa äläkä häslää
Ohjelma käyttää Windowsin omaa defragmentointi-rutiinia (kuten kaikki muutkin vastaavat ohjelmat). Windowsissa itsessään on riittävät turvamekanismit. Mutta ... kun defragmentoinnin haluaa lopettaa kesken, se ei lopukkaan heti - tarkista prosesseista, että se lopettaa, kestää ehkä minuutin.
Jos tämän huomioit, niin ei tule ongelmia.
Minun ongelmani tuli kun keskeytin defragmentoinnin kesken prosessin ja ajoin koneen saman tien alas.
Ota siis aikaa.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > ilmainen levyneheytys ohjelma?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy