User Käyttäjä Salasana  

tiistai 30.9.2025 / 09:36
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > fraps ohjelma toimii hitaasti. on ennen toiminut todella hyvin.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Fraps ohjelma toimii hitaasti. On ennen toiminut todella hyvin.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
RoxenMage
Newbie
_
29. lokakuuta 2008 @ 22:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen aina nauhoittanut Fraps ohjelmalla 30 FPS asetuksella full-size asetuksella ja pelien videoasetukset maksimissa. Fraps on myös aina onnistunut nauhoittamaan 30 kuvaa sekunnissa aivan moitteetta. Viimeksi kuvaaminen onnistui hyvin 4. päivä lokakuuta. Sitten pidin taukoa muutaman viikon jonka aikana asensin uuden nvidia näytönohjaimen ja sen mukana nvidian physx ohjaimen. Kun viime maanantaina yritin taas kuvata nauhoitti Fraps vain 4 kuvaa sekunnissa. Pienellä hienosäädöllä biosin CPU:ta koskeviin asetuksiin sain sen nostettua 8 kuvaan sekunnissa. Olen yrittänyt physx ajurin poistamista ja vanhemman nvidia ajurin asentamista eikä ongelma ole muuttunut. Kone on skannattu virusten varalta sekä antivir ja avast ohjelmilla. Putsattu haittaohjelmista Ad-Awarella ja SpyBotilla ja kovalevy eheytetty ja järjestetty uudelleen windowsin "järjestä uudelleen" työkalulla. Prosessori analysoitu CPU-Z ohjelmalla.

Olen myös todennut että vaikka pelit ja ohjelmat toimivat hyvin on ohjelmien ja pelejen lataaminen myöskin hidasta. Olen itse melkein varma että asia korjautuisi levyn formatoimisella mutta kaverini ehdotti että kysyisin täältä ensin neuvoa.

Koneeni tiedot:

Intel Core 2 Quad (2.4 ghz)
4gt DDR2 RAM
Nvidia 9800 GX2
Windows XP SP3 asennettu
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > fraps ohjelma toimii hitaasti. on ennen toiminut todella hyvin.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy