User Käyttäjä Salasana  

tiistai 30.9.2025 / 01:55
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > langattoman verkkokortin ajurit
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Langattoman verkkokortin ajurit
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
chinkki
Newbie
_
4. marraskuuta 2008 @ 07:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli mulla olis tollanen ASUS P5WD2 Premiumin WiFi/Tv/Eay kortti, eikä mistään löydy minkäänlaisia sopivia ajureita tohon. Oon ladannu nyt varmaan 20 eri paikasta ajurit mut mitkää ei toimi.
Kellään tietoa mistä sais ajurin tai mikä olis vikana?
MikroMake
AfterDawn Addict
_
4. marraskuuta 2008 @ 07:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Intel Haswell i7-4770K & Noctua NH-U14S
Asus Z87-A & Asus Strix GTX 970
Fractal Design Define R4 & Seasonic 660W P-660 (XP²)
Samsung 256GB 840 Pro SSD & Western Digital 1TB Caviar Black
chinkki
Newbie
_
4. marraskuuta 2008 @ 07:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen joo vilkaissut ja ladannutki muttei siel oo mitään wifi:stä.
Senior Member
_
4. marraskuuta 2008 @ 07:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti chinkki:
Eli mulla olis tollanen ASUS P5WD2 Premiumin WiFi/Tv/Eay kortti, eikä mistään löydy minkäänlaisia sopivia ajureita tohon. Oon ladannu nyt varmaan 20 eri paikasta ajurit mut mitkää ei toimi.
Kellään tietoa mistä sais ajurin tai mikä olis vikana?
Onko kyseessä merkkikone (esm. HP)? Jos on, mahd.tarkat tiedot ja käyttis, kiitos.

"Mikään tieto ei ole turhaa, paitsi jos sitä ei jaa muille"
chinkki
Newbie
_
4. marraskuuta 2008 @ 07:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei ole.
Emolevy on tietty toi ASUS P5WD2 Premium.
Se verkkokortti on asuksen ja marvellin yhteistyötä. Aiemmin vistassa näkys et olis ollu Marvell Libertas 802.11 a/b/g muttei toiminu senkää ajurit.
Ja Winuka XP Sp2:lla mennää.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. marraskuuta 2008 @ 08:05

Senior Member
_
4. marraskuuta 2008 @ 08:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuolta Vistan alta löytyy tämmönen

chinkki
Newbie
_
4. marraskuuta 2008 @ 19:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei auttanu noikaan.
Mainos
_
__

_
Senior Member
_
7. marraskuuta 2008 @ 09:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Entäs XP:n puolelta TÄMÄ

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > langattoman verkkokortin ajurit

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy