User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 3.8.2025 / 02:53
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > firefox syö muistia aivan liikaa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Firefox syö muistia aivan liikaa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member

8 tuotearviota
_
9. marraskuuta 2008 @ 14:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Semmonen onkelma tuli, että firefox on alkanut syömään muistia ihan älyttömäasti. Päivittäin se ylittää rajan 87 000!

Häiritsee ihan mielettömästi, kun tulee esim afterdawniin niin kirjotus on 5 sekkaa jäljessä ja tavallisen välimuistissa olevan sivun latautuminen kestää 30 sekk.

Käyttis on XP Home Edition.

Ajattelin itse siihen suuntaan, että voiskohan firefoxin lisäosat haitata sivuille latautumista? Omistan nämä lisäosat: Customize Google (poistaa mainokset yms.) FlagFox (näyttää IP:n ja maan missä sivun palvelin on) PC Sync 2 (Liittyy jotenkin Nokian PC Suiteen) WOT (en osaa selittää =D)

Jos löytyis joku apu tähän. Voisin kanssa kokeilla uudelleenasentamista ja lisäosien poistamista...
AfterDawn Addict
_
9. marraskuuta 2008 @ 14:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeile poistaa FF, poista kansiot kans ja aja ccleaner rekisterin putsaus ja asenna sitten FF uudestaan.
Member

8 tuotearviota
_
9. marraskuuta 2008 @ 15:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hmm.. Kokeilin poistaa kaikki paitsi WOT:in ja kullä se vähän autto. On niin huonoja kokemuksia osta Ccleanerista, että en kyllä rupee asentamaan sitä uudestaan...
AfterDawn Addict
_
9. marraskuuta 2008 @ 17:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla ainakin ccleaner toimii moitteetta.
Mainos
_
__

_
Member

8 tuotearviota
_
10. marraskuuta 2008 @ 11:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti karhi:
Mulla ainakin ccleaner toimii moitteetta.
Mulla se sekotti koneen ihan ASDASD...
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > firefox syö muistia aivan liikaa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy