Kone kaatuu joissakin ohjelmissa?
|
|
makrou
Suspended due to non-functional email address
|
14. marraskuuta 2008 @ 20:44 |
Linkki tähän viestiin
|
Terve mulla olis tälläinen ongelma! Miksi ihmeessä osa ohjelmista tai peleistä ei toimi mun koneessa varsinkin nämä kaksi on tullut nyt esille 3DMark06 JA Crysis. Ne kyllä lähtee aluks hyvin päälle, mutta kun pitäis alkaa pelamaan tai ohjelman alkaa raksuttaa tuloksia... niin näytöstä lähtee kuva kokanan, ja näyttö alkaa sitten valittaa jotain "No singal" Olen yrittänyt kokeilla eri ajureita näyttikseen, mutta eipä ainakaan se auta tähän ongelmaan, missä vois olla vika?
Suorituskyvyssä ei pitäis olla mitään vikaa kun mulla on= Hd4850 Core2E8500 ASUS P5Q PRO ja 4 gigaa muistii!
|
Rogartus
Newbie
|
15. marraskuuta 2008 @ 18:15 |
Linkki tähän viestiin
|
Minulla samanlainen ongelma. Alkoi eilen illalla ihan yhtäkkiä. Yhtäkkiä tilttas ja ruutuun tuli no signal. Olen kokeillut 8.10 ja 8.11 catalystejä. Sama ongelma ilmenee kaikissa peleissä, joissain peleissä ei kuulu kuin musiikki, ja sekin katoaa melkein heti. Eli siis kokoonpanona on:
MSI Radeon x1950pro
Asrock 4COREDUAL Sata-2
3g muistia
450w Huntkey Deltaco
Ja kone toimii muuten työpöytäkäytössä aivan mainiosti, pelatessa vain tilttaa. Vastauksia kiitos!
Edit: Kone on nyt kaatunu työpöytäkäytössäkin kahdesti. :/
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. marraskuuta 2008 @ 20:15
|
Senior Member
9 tuotearviota
|
16. marraskuuta 2008 @ 13:03 |
Linkki tähän viestiin
|
onko näytönohajimia/prosessroia kelloteltu?
|
Rogartus
Newbie
|
16. marraskuuta 2008 @ 14:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jupsu: onko näytönohajimia/prosessroia kelloteltu?
Prossu on ollut jonkin verran kellotettuna mutta nyt on normaaleissa kellotuksissa, ei luulis siitä olevan kiinni.
Huomasin että jotkin vanhat pelit toimii esim. Red Alert 2 mutta ei uudemmat. Sitten testasin dxdiagilla directdrawia, heti tilttasi. :(
|
makrou
|
16. marraskuuta 2008 @ 18:57 |
Linkki tähän viestiin
|
ei ole kelotettu aivan uusi kone toi... Mitenkähän mahtaa olla, tietääkö kukaan ratkaisua tähän ongelmaan?
|
Rogartus
Newbie
|
17. marraskuuta 2008 @ 22:44 |
Linkki tähän viestiin
|
Jooh selasin vähän nettiä ja muillaki oli jotain samanlaisia ongelmia ollu. Rikki sen täytyy olla kun tilttaa kaikissa 3D sovelluksissa. Uudet osat tilattuna onneksi. :)
|
makrou
|
24. marraskuuta 2008 @ 09:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Rogartus: Jooh selasin vähän nettiä ja muillaki oli jotain samanlaisia ongelmia ollu. Rikki sen täytyy olla kun tilttaa kaikissa 3D sovelluksissa. Uudet osat tilattuna onneksi. :)
No lähtikö toimii Rogartus kun vaihdoit näyttiksen?
|
Mainos
|
  |
|
Rogartus
Newbie
|
27. marraskuuta 2008 @ 10:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti makrou: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Rogartus: Jooh selasin vähän nettiä ja muillaki oli jotain samanlaisia ongelmia ollu. Rikki sen täytyy olla kun tilttaa kaikissa 3D sovelluksissa. Uudet osat tilattuna onneksi. :)
No lähtikö toimii Rogartus kun vaihdoit näyttiksen?
Jooh vaihdoin samalla uuden virtiksen ja emonki. :P Kaikki toimii nyt niin kuin pitääkin ja koneen teho on vähän eri luokkaa kuin ennen. :D Veikkaan että ongelma oli vain siinä näyttiksessä kun ei mikään 3D sovellus toiminut.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. marraskuuta 2008 @ 10:02
|