User Käyttäjä Salasana  

tiistai 29.7.2025 / 10:36
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > "yhdistetty verkkoon rajoitetuin oikeuksin"
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
"Yhdistetty verkkoon rajoitetuin oikeuksin"
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Newbie
_
15. marraskuuta 2008 @ 11:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkä ongelma on se, että yhdistin verkkoon, mutta oikeudet ovat rajoitetut = en pääse nettiin (kirjotan veljen koneella tätä viestiä).

Joten tietääkö kukaan, miten tuon rajoituksen saa poistettua? Ja minulla on siis WLAN ja käyttis on Vista Home Premium

Minä, itse kunnian arvoinen Motormeat. www.youtube.com/motormeat oon gigeen toinen accountti (gigeen salasana unohtu)
Senior Member

3 tuotearviota
_
18. marraskuuta 2008 @ 21:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Yhditä reitittimeen suoraan verkkopiuhalla ja configuroi se uudestaan. Myös tehdasasetusten palautus voi auttaa (reset -nappi)

Power corrupts
Newbie
_
23. marraskuuta 2008 @ 14:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti somebodyy:
Myös tehdasasetusten palautus voi auttaa (reset -nappi)
Missä kohtaa painan resettiä...? (ja missä se nappi edes on :D?)

Minä, itse kunnian arvoinen Motormeat. www.youtube.com/motormeat oon gigeen toinen accountti (gigeen salasana unohtu)
Senior Member

3 tuotearviota
_
23. marraskuuta 2008 @ 15:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti motormeat:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti somebodyy:
Myös tehdasasetusten palautus voi auttaa (reset -nappi)
Missä kohtaa painan resettiä...? (ja missä se nappi edes on :D?)
yleisimmin ihan retittimen takana tai jossain kohti lukee reset. semmosessa kolossa yleisimmin, pitää painaa ja pitää jonkunaikaa pohjassa..

Power corrupts
Newbie
_
23. marraskuuta 2008 @ 17:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jaaa....

Mutta mitä siitä tarkalleen ottaen käy, kun painaa sitä?

Kun en ole ainoa ihminen, joka käyttää samaa verkkoa...

Senior Member

3 tuotearviota
_
23. marraskuuta 2008 @ 20:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti motormeat:
Jaaa....

Mutta mitä siitä tarkalleen ottaen käy, kun painaa sitä?

Kun en ole ainoa ihminen, joka käyttää samaa verkkoa...
Reitittimen asetukset nollataan ja tehdas asetukset palautetaan.. (mm:port forwardit pitää asettaa uudestaan jos on) kannattaa kysyä muilta käyttäjiltä siitä.. yleensä tuolla ei ole normaalikäytössä vaikutusta, wlanin salausasetukset ovatkin mallikohtaisia ja joista en osaa tässä kertoa.

Power corrupts
Newbie
_
23. marraskuuta 2008 @ 20:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ööh... joo :D

Jos en kumminkaan mene sorkkimaan niitä asetuksia..

Onko olemassa muita tapoja korjata vika?

Mainos
_
__

_
Ddarud
Member

3 tuotearviota
_
25. marraskuuta 2008 @ 18:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No kyllä sä vaan painat sitä nappia.

Nokia N8
HP Pavilion DV7-2080
Canon EOS 450D
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > "yhdistetty verkkoon rajoitetuin oikeuksin"

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy