User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 21.1.2026 / 15:08
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > näytön ohjaimen päivitys
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Näytön ohjaimen päivitys
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Mannezius
Newbie
_
15. marraskuuta 2008 @ 20:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on tämmönen Microsoft Windows XP Home Edition versio 2002 Service pack 3 kone näytön ohjaimesta en tiedä mutta tietääkö joku miten mun näytönohjain päivitetää?
Senior Member

20 tuotearviota
_
15. marraskuuta 2008 @ 20:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No otas nyt ensin selville se näytönohjain

Käynnistä->suorita->dxdiag->ok ->näyttö ja etsi laite-kohdasta se nimi. Jos et ymmärtänyt niin ota siitä näyttö välilehdestä vaikka kuva ja laita tänne.

E: niin ja näytönohjaimen päivityshän oikeastaan tarkoittaa sitä, että ostetaan uusi näyttis.

Mutta ajurit voi päivittää valmistajan sivuilta. Eli postaappas se näyttiksen nimi.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. marraskuuta 2008 @ 20:16

Mannezius
Newbie
_
16. marraskuuta 2008 @ 19:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ai **** siin ei lue nimee =) ja olit oikeessa tarkotin siis näytön ohjuria*
Mannezius
Newbie
_
16. marraskuuta 2008 @ 19:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kato ku yritän kattoo sitä nimee siin lukee nimi:
Eli ei mitää onko mitään neuvoja? Ja multa vinkki yritän päivittää sitä että voin pelata peliä "MaplestoryGlobal" nii siin lukaa Failden in screen more Gr2D. Kamu sano että näytön ohjuri pitäs ehkä päivittää. Anteeksi kirjoitus virheet =)
Senior Member

20 tuotearviota
_
16. marraskuuta 2008 @ 19:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuota noin.. Meneppäs sinne Dxdiagiin ja paina sitä alhaalla olevaa tallenna kaikki tiedot nappia. Kopio siitä kaikki seuraavaan viestiisi, niin vilkaistaan:) Saattaa olla sinulla tietenkin integroitu näyttis, minkä tiedoista nyt ei oikeastaan mitään selvää saa. Mutta postaappa se lista kuitenkin.
Mannezius
Newbie
_
16. marraskuuta 2008 @ 19:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis Failed in screen mode Gr2D
Mannezius
Newbie
_
16. marraskuuta 2008 @ 20:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mutta pääohjaimen kohdalla lukee:vga.dll
Mannezius
Newbie
_
16. marraskuuta 2008 @ 20:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei siihe tuu ku se Dxdiag
Mannezius
Newbie
_
16. marraskuuta 2008 @ 20:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tässä sulle nimi: XP-32A87490F21F
Senior Member

20 tuotearviota
_
16. marraskuuta 2008 @ 20:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vaikuttaa siltä, että sinulla on integroitu näyttis. Eli en oikeastaan tiedä, että voiko tuota edes päivittää. Tai kun kurkkaat tuonne koneen taakse, niin onko se sinun näyttöjohtosi suoraan emossa kiinni vain onko se siellä ihan alhaalla näytönohjaimessa?

Tässä muuten se dxdiag kuitenkin..

Minulla laatu kone btw.. :D

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. marraskuuta 2008 @ 20:53

Mannezius
Newbie
_
16. marraskuuta 2008 @ 20:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sori jos kysyn en oo atk asiantuntija tai semmonen mutta mikä on emo?
Mannezius
Newbie
_
16. marraskuuta 2008 @ 21:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos emo on se päätietokone niin luulisin että se on kiinni siinä emossa.
Senior Member

20 tuotearviota
_
16. marraskuuta 2008 @ 22:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kaikki oikeastaan koneessa on kiinni emossa.(muistit näyttis..)

Eli tämä on nyt hankala selittää. Onko siellä koneen takalevyssä VAIN yksi sellainen vga-paikka missä se näyttöjohtosi on kiinni? Jos niitä on vain yksi, niin koneesi näytönohjain on niinkuin osa emoa, eli sillä ei oikeastaan voi pelata.

Tarkistappas monta vga-paikkaa(sinistä ja leveää naaraspaikkaa) takalevyssäsi on
Mannezius
Newbie
_
17. marraskuuta 2008 @ 08:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei yhtää mut mul on näytössä 1-2 semmosta paikkaa. Voiko sitä nyt päivittää tai sille tehdä jotain?
Mannezius
Newbie
_
17. marraskuuta 2008 @ 08:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tai siis mulla on molemmissa. Mutta emossa kiinni 1 ja näytös on kiinni 1 mut emossa olis vielä tilaa yhelle...
Mannezius
Newbie
_
17. marraskuuta 2008 @ 08:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo mulla on näytössä yks semmonen johto emossa ja yks semmonen samanlainen näytössä kiinni.
Mannezius
Newbie
_
17. marraskuuta 2008 @ 08:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo unoha noi 3 viimestä viestiä. Siis mulla on näytössä yksi semmonen johto kiinni. Emossa on myös yksi semmonen johto kiinni mutta siellä on vielä yksi paikka jäljellä.
Senior Member

20 tuotearviota
_
17. marraskuuta 2008 @ 18:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu no jos se on emossa kiinni se johto eikä näytönohjaimessa, niin sitten sinulla on itegroitu näyttis. En oikeastaan sen päivityksestä edes tiedä.

Mutta jokatapauksessa, en usko, että sillä pystyy mitään pelaamaan. Nei eivät nimittäis oikein pysty pyörittämään pelejä. Jos ylimääräistä rahaa on, niin ota selville emosi malli ja hanki vaikka verkkokaupasta uusi näyttis. Halvallakin saa sellaisen jolla pelit pyörii. Riippuu tietysti tuon ko. pelin vaatimuksista..
Rypsy
Inactive
_
11. tammikuuta 2009 @ 14:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu minäkään en tiedä paljoa näytönohjaimista mutta mulla on tuommoinen acerin aspire 1652 läppäri jossa on windows xp ja atin x300 näytön ohjain.... Kattelen just nyt uutta näytonohjainta niin mitä näytönohjainta tuo mun kone tukis... että voinko ostaa suoraan jonkun nvidia gforce 9600 ja se toimii mun koneessa vai pitääkö mun ostaa kokonaan uus kone et saan paremman näytönohjaimen kun tuossa ei näytä mitkään pelit toimivan...
Member

11 tuotearviota
_
11. tammikuuta 2009 @ 17:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Läppäreiden näytönohjaimen vaihdossa ei ole oikeastaan mitään järkeä. Ensinäkin se maksaa pirusti kun sitä ei voi oikeastaan itse tehdä ja toisakseen siihen ei käy mitkään vakionäytönohjaimet verkkokaupoista.
Rypsy
Inactive
_
12. tammikuuta 2009 @ 14:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Okei eli uusi läppäri sitten...:D Tai pöytäkone.
Mainos
_
__

_
pkaksp
Moderator
_
13. tammikuuta 2009 @ 14:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mannezius, Käytetään jatkossa tuota viestin muokkausta jos on jotain lisättävää tai korjattavaa. Peräkkäisien viestien kirjoittelu kielletty.

"Jos huomaa viestin kirjoittamisen jälkeen että jokin kohta ei mennyt ihan oikein niin
kohtaa painamalla viestiketjussa oman viestin päällä, pääsee kyseistä viestiä muokkaamaan."

http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/145689
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > näytön ohjaimen päivitys

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy