Eli jouluna Jimm´'s:stä konepaketin osana tullut "SH-S203B/BEBN DVD+-RW Dual Layer", ei suostu toimimaan. Sähköt on kunnossa (avautuu ihan normaalisti) mutta kun laittaa levyn sisälle ei yksinkertaisesti tapahdu mitään. Uudet ajurit olen yrittänyt asentaa siinä onnistumatta (eli ajurien ajennus ei onnistunut, alkoi valittamaan siitä, ettei kohdetta löydetty).
Eli mitä kannattaisi tehdä; yrittää uudelleen asentaa ajurit, kokeilla nyrkkikorjausta vai olla yhteydessä Jimm's:in?
mulla on sama ongelma tai sitten laitan levun sisään ja tulee ihana blue screen. ongelma ilmenee vain jos kyseessä on asennus-DVD. Ongelma on myös ilmentynt daemontoolsissa levyimagejen kanssa. kipasin jo hakemassa uuden aseman, mutta ei tääkään toimi. ajurit ym ovat kaikki iha uudet. Kai kohta valmistaja vaihtoon ja leka heilumaan :D
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti markus94: mulla on sama ongelma tai sitten laitan levun sisään ja tulee ihana blue screen. ongelma ilmenee vain jos kyseessä on asennus-DVD. Ongelma on myös ilmentynt daemontoolsissa levyimagejen kanssa. kipasin jo hakemassa uuden aseman, mutta ei tääkään toimi. ajurit ym ovat kaikki iha uudet. Kai kohta valmistaja vaihtoon ja leka heilumaan :D
Ota daemon tools pois, aja ccleaner rekisterin putsaus ja tee windowsin korjausasennus. Kokeile alcohol 120% mounttaamiseen, se ei ole niin virhe herkkä kuin daemon tools.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti karhi: Jos firmwaren päivitys ei onnistu, laita asema jimmsille takuuseen.
Eli lähetän vain postissa tuon sinne? Tosiaan en ennen ole tuonne pitkien matkojen pääähn näitä laittanut takuuseen. Minkäslaisia tietoja pitäisi aseman mukana lähteä (tod. ostopaperit eivät ole hallussani, että pitäisi tietää mitä kannattaa lähettää).