User Käyttäjä Salasana  

torstai 22.1.2026 / 10:56
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > asus ati 4870 jäähdytys!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Asus ati 4870 jäähdytys!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
teppoyl
Junior Member

23 tuotearviota
_
22. marraskuuta 2008 @ 12:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tässä nytten kun olen ostanut kyseisen ohjaimen niin on vähän tuon lämmön ja tuuletuksen kanssa ongelmia, joten apua kaivataan viisaammilta.
Elikkä n. 1 kk on ollut käytössä ja vakio kuuleri sano ittesä irti ja nytten olen härvännyt siihen kotelotuulettimen kiinni että pääsisi edes netissä käymään :D Lämpötila pysyy työpöytä käytössä siinä alle 68 asteessa mutta pitäs kuitenkin saada ihan kunnon jäähdytin ostettua tuohon niin mitä merkkiä/mallia suosittelette?
Lämpötila ja ääni pitäisi saada ainakin vakiosta pienemmäksi, hinnalla ei niin väliä kunhanvain on ilmajäähdytteinen.
schnappi
Suspended due to non-functional email address
_
23. marraskuuta 2008 @ 10:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse laittaisin takuuseen, jos cooleri hajos.
Jos taas haluat hiljaisuuteen panostaa nyt ja tehoa kuitenkin coolerilta vaadit, niin on se AC Accelero S1 rev 2... tai joku vastaava :)

Ja sitten vakiocoolerista ottaa virransyötölle siilen.

teppoyl
Junior Member

23 tuotearviota
_
23. marraskuuta 2008 @ 12:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä mieli tekisi laittaa takuuseen mutta kun kerran tossa ei muuta vikaa näytä olevan kun tuo vakio koolerin hajoaminen niin mitä turhaa :)

Katselin ja lueskelin testejä niin kyllä tuo Accelero taitaa täyttää minun vaatimukset niin pistin tilaukseen. Nytvain kun malttaisi odotella sen muutaman päivän kunhan kolahtaisi laatikkoon.
Toivottavasti tuolla saisi viellä virittämiseenkin lisäpotkua :P
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > asus ati 4870 jäähdytys!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy