User Käyttäjä Salasana  

lauantai 15.11.2025 / 16:02
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > käynnistys ongelma.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Käynnistys ongelma.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Heneriiii
Suspended due to non-functional email address
_
26. marraskuuta 2008 @ 22:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi!

Ostin uuden tietokoneen viimekuussa. Liike kasasi osat mutta asensin itse ohjelmat.
Tietokoneessa on ollut ongelma alusta asti että kun käynnistän tietokoneen ja kun tulee se ruutu jossa lukee Windows XP Professional jne... ja siinä on se lataus viiva jossa on 3 sinistä palkkia. Palkit pysähtyvät lähes heti ja liikkuvat erittäin hitaasti, eikä tietokone lähde siitä eteenpäin. Ongelmaan ei ole auttanut uudelleen käynnistys virtanapista, reset-napista eikä virtalähteentakana olevasta kytkimestä, kun käynnistän koneen jollain noilla napeista tapahtuu sama onglema kokoajan, olen kuitenkin löytänyt ongelmaan pienen helpoituksen, kun irroittaa virtajohdon, ja laittaa sen takaisin niin sitten tietokone käynnistyy normaalisti. Sittenkun olen sammuttanut tietokoneen normaalisti ja käynnistän uudelleen sama ongelma tulee taas (ihan joka kerta ei). Olen kokeillut vaihtaa virtajohtoa mutta sekään ei auttanut. Olen asentanut Windowsin monta kertaa ja muilla tietokoneilla tätä ongelmaa ei ole ollut.

Joten kysyisin neuvoa teiltä, että voisinko itse korjata ongelman?
Senior Member

3 tuotearviota
_
26. marraskuuta 2008 @ 22:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kannattaa kävellä sinne liikkeeseen ja sanoa miten asia on. Käynnistyykö se vikasietotilaan (F8 käynnistäessä)? Voi olla rikkinäinen poweri, mutta hankala näin sanoa..

Power corrupts
Heneriiii
Suspended due to non-functional email address
_
26. marraskuuta 2008 @ 22:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis kyllä se toimii kunhan eka irrottaa virtajohdon ja pistää takas.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > käynnistys ongelma.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy