User Käyttäjä Salasana  

tiistai 8.7.2025 / 16:58
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > ps3:lla nettiin? mitä tarvin?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
PS3:lla nettiin? mitä tarvin?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
epresley
Suspended due to non-functional email address
_
28. marraskuuta 2008 @ 19:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Morjesta.

Tää pitäs olla jo varmaan kaikille selvää, mutta mulle ei. vielä.
Ajattelin testata tota PS3:n nettiominaisuutta. kysyn nyt että miten, ja mitä tarvin?

-Asun omassa talossa.
-Omistan PS3:n.
-Omistan laajakaistaliittymän.
-huone, jossa PS3 on, on myös 3-napainen puhelinrasia seinässä.

Mitä muuta sitten?
Kiitos vaan.
T. äijä
Tonezia
Member

1 tuotearvio
_
28. marraskuuta 2008 @ 21:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tere!

Eli tarvit langattoman modeemin tai netti piuhan jonka kytket ps3:seen ja toisen pään tietenkin modeemiin!
Tämänjälkeen mene netti asetuksiin ja säädä sopivaksi..

Ymmärsit?
epresley
_
29. marraskuuta 2008 @ 11:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No en vielä ihan ymmärtäny..

Eli näinkö?:
seinä -> ohut puhelinkaapeli -> tavallinen laajakaistamodeemi -> paksu LAN-kaapeli -> PS3:n lan portti?

Noin mulla menee tietokoneessa, joten siitä päättelin..

Tänks!
Tonezia
Member

1 tuotearvio
_
29. marraskuuta 2008 @ 11:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jep!
Aivan samalla tavalla kytket modeemiin kuin tietokoneen! Ja ole hyvä :)
tasa4
Newbie
_
29. marraskuuta 2008 @ 17:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tonezia:
Jep!

Pystyykö samaan laajakaista osoitteeseen liittämään kaksi kappaletta adsl modeemeja? ite olen saanut semmosen käsityksen, että pc ja ps3 pitää kytkeä yhden modemin kautta!
Tonezia
Member

1 tuotearvio
_
29. marraskuuta 2008 @ 19:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti tasa4:
Jep!

Pystyykö samaan laajakaista osoitteeseen liittämään kaksi kappaletta adsl modeemeja? ite olen saanut semmosen käsityksen, että pc ja ps3 pitää kytkeä yhden modemin kautta!

Tietääkseni vain yksi, sillä itelläni toimi vain yksi. Eli samaan pakettiin.
epresley
_
30. marraskuuta 2008 @ 10:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No niinpä niin..
Mulla on tietokone yläkerrassa
ja PS3 alakerrassa..

Tuleeko siitä sitte taas ongelma??
Junior Member
_
30. marraskuuta 2008 @ 11:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti tasa4:
Jep!

Itselläni on kämpässä kaksi puhelinpistoketta mutta ei toimi yhtä aikaa, toiseen kun kytkee modeemin, niin toinen lakkaa toimimasta.
Tonezia
Member

1 tuotearvio
_
30. marraskuuta 2008 @ 12:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti epresley:
No niinpä niin..
Mulla on tietokone yläkerrassa
ja PS3 alakerrassa..

Tuleeko siitä sitte taas ongelma??

Ei tietenkään. Mikäli modeemisi tukee Wlan yhteyttä eli langatonta niin ei. Ja itse en kestänyt hidasta langatonta niin laitoin reiän kattoon josta menee netti piuha talon toiseen päähän sijaitsevaan tietokone huoneeseen missä on modeemi. :)
C2Q
Newbie
_
30. marraskuuta 2008 @ 21:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi!
En viitsinyt aloittaa uutta aihetta, joten jatkan tähän.
Käykö PS3 + Tietokone yhdistelmään mikä vain WLAN-asema?
Halvahkoa asemaa olen etsimässä ja esim. Gigantissa näytti olevan D-Link DI524 mallinen WLAN-asema myynnissä hintaan 38? ja Siemens SE361 hintaan 39?. Eli riittääkö halvempi boksi, vai pitääkö hommata +100? vekotin? Netti on kaapelilaajakaista, nopeus 1M (tai mikähän sen yksikkö nyt onkaan :D). Ja tietokoneena on imac eli applen värkki, joten toimivuus Mac OS X käyttiksellä olisi tarpeellinen.
Kiitoksia etukäteen jos joku viitsisi vastata edes johonki osaan viestissä!
Tonezia
Member

1 tuotearvio
_
3. joulukuuta 2008 @ 16:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti C2Q:
Moi!
En viitsinyt aloittaa uutta aihetta, joten jatkan tähän.
Käykö PS3 + Tietokone yhdistelmään mikä vain WLAN-asema?
Halvahkoa asemaa olen etsimässä ja esim. Gigantissa näytti olevan D-Link DI524 mallinen WLAN-asema myynnissä hintaan 38? ja Siemens SE361 hintaan 39?. Eli riittääkö halvempi boksi, vai pitääkö hommata +100? vekotin? Netti on kaapelilaajakaista, nopeus 1M (tai mikähän sen yksikkö nyt onkaan :D). Ja tietokoneena on imac eli applen värkki, joten toimivuus Mac OS X käyttiksellä olisi tarpeellinen.
Kiitoksia etukäteen jos joku viitsisi vastata edes johonki osaan viestissä!
Taitaa riittää pelkkä Wlan. Itse suosittelen kyllä lämpimästi kaapelia!
vasikkaa
Newbie
_
31. joulukuuta 2008 @ 03:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli siis itellä viel kysymys:
Jo ostan nettipiuhan ( Netti piuha )
Köykö toi ps3 -> seinä -> modeemi ?
McWerkko
Newbie
_
31. joulukuuta 2008 @ 03:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti C2Q:
Moi!
Gigantissa näytti olevan D-Link DI524 mallinen WLAN-asema myynnissä hintaan 38€

Itsellä on PS3 nimenomaan tuollaisen D-Linkin DI-524: perässä ja nimenomaan langattomana. Hyvin pelittää. Tänään tosin vasta asensin, mutta lataukset tulee jouhevasti ja muutenkaan ei ole mitään ongelmaa ollut. Matkaa reitittimen ja PS:n välillä ei tosin paljoa ole, voisi laittaa kaapelillakin, mutta en nyt jaksanut alkaa ryömimään, kun tuo purkki oli valmiiksi pöydänkulmalla... ;)

Toki tässäkin pätee se vanha viisaus, että mikäli kaapelia pystyy käyttämään, sitä kannattaa käyttää
Mainos
_
__

_
Tonezia
Member

1 tuotearvio
_
31. joulukuuta 2008 @ 16:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti vasikkaa:
eli siis itellä viel kysymys:
Jo ostan nettipiuhan ( Netti piuha )
Köykö toi ps3 -> seinä -> modeemi ?
Siis ihan perus netti piuha ps3:sesta modeemiin kiinni.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > ps3:lla nettiin? mitä tarvin?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy