User Käyttäjä Salasana  

torstai 5.2.2026 / 17:25
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > steam ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Steam ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
apeli1
Member
_
29. marraskuuta 2008 @ 14:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi mulla steami on hakennut vaan pelien päivityksiä. Eikä näy peliluettelossa ostamani pelejä. Onko teillä ollut samanlaisia ongelmia.

Member

2 tuotearviota
_
30. marraskuuta 2008 @ 13:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sulje steam
poista clientregistery.blob steam kansiosta
avaa steam uudelleen
apeli1
Member
_
30. marraskuuta 2008 @ 15:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nyt toimii kiitos avusta

apeli1
Member
_
1. joulukuuta 2008 @ 21:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
moi taas nyt olisi tämmönen ongelma. Kun mä vaikka installoin steamissa counter Striken. Kun se install juttu on valmmis senhän pitäs voida napsautaa next mutta mä en voi kun se on harmaana. Eikä odottaminen auta yhdesti odotin kuusi tuntii mitä neuvoksi?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. joulukuuta 2008 @ 21:26

SieGu
Member
_
2. joulukuuta 2008 @ 16:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joskus steami bugaa, jätät koneen yön yli, kyl se siit.
apeli1
Member
_
3. joulukuuta 2008 @ 07:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei sekään ole auttanut olen kokeillut.

Member

2 tuotearviota
_
4. joulukuuta 2008 @ 19:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
1. käynnistä steam uudelleen
2. käynnistä kone uudelleen
3. tee steamin puhdas uudelleen asennus
apeli1
Member
_
4. joulukuuta 2008 @ 20:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen kokeillut ei siltikään toimi.

Mainos
_
__

_
Member

2 tuotearviota
_
4. joulukuuta 2008 @ 20:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kokeile ottaa palomuuri pois päältä asentamisen ajaksi.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > steam ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy