User Käyttäjä Salasana  

lauantai 15.11.2025 / 17:23
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > kopioi-liitä ja osoite jumissa hiiressä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kopioi-liitä ja osoite jumissa hiiressä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Xia82
Newbie
_
1. joulukuuta 2008 @ 12:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli mulla on tässä uus kone Wndows vistalla varustettuna. Vanhalla koneella kun kopioin osotteen hiirellä ja liitin sen foorumille ni se meni sinne ja sit kopioin uuden osotteen taas maalaamalla ja valitsemalla kopioi ja uusi osote tuli, kun liitin sen tekstiin. Nyt mulla on uus kone ja vista ja eka osoten minkä maalasin ja kopioin on nyt sielä "hiiressä". Että vaikka maalaisin sata eri osotetta ja valitsisin kopioi ni aina kun valitsen liitä ni sieltä tupsahtaa esiin se osote, mikä tällä koneella on ekana kopioitu. Millä mä saan sen pois sieltä ja homman toimiin niin kuin vanhalla koneella ja kaikilla muilla koneilla?

On varmaan pöllösti selitetty, mut hitto vie, mä en tajua koneista mitään ja xp:tä käytin ennen ni nyt tää vista ajaa mut kohta hermoraunioksi. Sitten toinen ongelma on se, et xp:llä totuin avaan linkin uuteen välilehteen painamalla rullasta ni tämäpä heittää mulle kaikki aukiolevat ikkunat hienosti limittäin näytölle ja saan niitä sitten pyöritellä, mutta voinko enää mistään avata helpolla yhdellä painalliksella foorumilla esiintyviä linkkejä uuteen välilehteen vai pitääkö sekin tehdä "manuaalisesti" hiirellä jollain avaa uuteen lehteen jutulla? Olen hukassa.. Auttakaa.
mehumummo
Member
_
1. joulukuuta 2008 @ 16:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vistassakin pitäisi asioiden toimia niin kuin viittasit että XP:ssä toimi, tai ainakin itselläni toimii Vistassa ihan normaalisti niinkuin XP:llä.

Oletkohan asentanut sinne jotain erikoista? Ainakin hiiren keskinäppäimen toiminnon voi luultavavasti määrittää hiiren ajureista.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > kopioi-liitä ja osoite jumissa hiiressä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy