User Käyttäjä Salasana  

perjantai 8.8.2025 / 12:44
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > paras/hyvä headset (eritysesti mikki)
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Paras/hyvä headset (eritysesti mikki)
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
ebbah
Newbie
_
5. joulukuuta 2008 @ 13:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi,

Olisiko ehdotuksia hyväksi headsetiksi? Itselle kertynyt lähes läjäpäin tuommosia halvempia malleja, mutta erityiseksi ongelmaksi olen kokenut mikin heikon laadun. Paras vaihtoehto tietysti kai olisi ostaa mikki erikseen, mutta jotenkin vierastan ajatusta. Nykyinen headsettini vaatii mikkiboostit päälle ja silloinkaan ääni ei kuulu kaikkia ohjelmia käytettäessä (kuten Teamspeak). Kaipaisin siis sellaista mallia jos on se ihan normaali luurin sangasta taipuva mikki.

En ole siis Idolssiin treenaamassa, mutta en jaksaisi enää taistelle asian kanssa joka kerta kun voice softa vaihtuu (Ventrilo, Teamspeak jne.). Tietysti se kuulokkeiden äänenlaatukin sietää olla hyvä jos headsetistä paljon joutuu maksamaan.

Samalla voisitte heittää ehdotuksen laadukkaaksi (mutta halvaksi) äänikortiksi, koska nykyinen lienee aika kura.

Kaikki siis ihan pelikäyttöön ja kommunikointiin.
Joni92
Suspended due to non-functional email address
_
7. joulukuuta 2008 @ 11:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse ostin Creative Fatal1tyt hinta siinä ~40? ja loistava äänenlaatu ja mikkin äänenlaatu kanssa hyvä, ei rätise kuten jotkut 5? Labtecin kuulokemikki setti
Wrynn
Suspended due to non-functional email address
_
7. joulukuuta 2008 @ 12:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itsekin suosittelen Fatal1tyjä, erinomaiset ja mikki saa kehuja äänenlaadusta. Ääni ei särise tai ota häiriötä mistään. Fatal1tyjä pystyy kehumaan vaikka kuinka pitkään, mutta ainoa miinus on mielestäni se että joskus kuulokkeet painavat korvia, mutta siihen tottuu.
Senior Member

2 tuotearviota
_
7. joulukuuta 2008 @ 12:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itselläkin fatal1tyt tälläkin hetkessä päässä, ja ollut jo pitkään. Tosiaankin mikin äänenlaatu on kehuttava, mutta itse kuulokkeiden äänentaso ei yllä "hifi" kuulokkeiden joukkoon, joka selittyy <30euron hintalapulla.

Parasta tässä on ehdottomasti irrotettava mikki, sekä hemmetin mukavat kuulokkeet. Korvat eivät tule kipeäksi vaikka nukkuisi nämä päässä.
Member
_
7. joulukuuta 2008 @ 13:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minkälainen budjetti? itsellä jo toiset tälläiset menossa, http://www.jimmspc.fi/tuote/13948SIBHSWH?t=false ei oo mitään ongelmia ollut ja mukavat päässä, mikissäkään ei moitittavaa ole. =)
Noogai
Junior Member
_
20. tammikuuta 2009 @ 12:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joko Fatal1ty tai jotku Sennheiserin headsetit.
Minulla on Fatal1ty.
Lada1500s
Member

26 tuotearviota
_
20. tammikuuta 2009 @ 13:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse ostaisin Medusa Speedlink Pro Gamer 5.1 headsetin. Maksaa nykyään n. 60 euroa ja ovat todella hyvät päähän. :D

Itselläni tosin tippui muutaman kerran lattialle ja jouduin pikaliimaamaan toisen sangan epoksilla ja pleksillä yhteen. Mikki hajos siinä kun olin ottanut sen irti, jolloin oli tippunu lattialle ja ajoin tuolillani sen yli. Joten laatu on hyvää, mutta minä en vain ole onnistunut sitä oikein käsittelemään. :D

Emo: ASUS M4N72-E; Prossu: AMD Phenom II 955; Muistit: 4Gt Kingston 800MHz DDR2; Näyttis: ASUS Geforce 9800GTX+; Äänikortti: SoundBlaster Audigy; Virtalähde: Antec Earthwatts 500w; Kotelo: Antec Sonata III; Näyttö: LG:n 22" 22LS4D 1650x1050
Mainos
_
__

_
Member
_
20. tammikuuta 2009 @ 13:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Laitetaan nyt vielä yksi merkki tänne. eli itelläni ollut nyt reilun vuoden nämä: http://www.jimmspc-store.fi/tuote/980374-0914?classid=6
ja erittäin tyytyväinen olen ollut. näitä ennen oli melkein samanlaiset analogiset logitechin kuulokkeet. todella hyvä äänenlaatu hintaansa nähden ja mikki toimii ja kuuluu täydellisesti. ei ota häiriötä mistään eikä muutakaan ongelmaa ole ollut. ainoastaan aluksi joutuu totuttelemaan suht koviin kuuloke pehmusteisiin mutta ajan kanssa niihinkin tottuu eikä aiheuta mitään suurempia kipukohtauksia:). suosittelen lämpimästi.

http://www.jimmspc-store.fi/tuote/51EF0170AA000?classid=6
tuossa toinen varteenotettava setti. itse olen harkinnut tuohon kun siinä on kuulemma mahtavat peliäänet tuottavaa teknologiaa sisällä:). ainakin mikrobitin testin mukaan:)

http://www.pixmania.com/fi/fi/1637368/ar...t&CodePromo=oui
ja tuossa sitten vissiin vielä kovempi setti ainakin mikrobitin kokeilun mukaan:). noita en vaan tuossa joku aika sitten vielä löytänyt suomesta myynnistä mutta ehkä nyt jo ovat rantautuneet:)

Antec P182b, Asus P5Q Pro, Intel C2D E8500, Radeon HD4870 512, 2kpl A-data 2Gt Dual-kit DDR2 800MHz Gaming Experience, Joku Chieftecin 560W poweri, Western Digital 400Gt + Seagate Barracuda 500Gt + Buffalo Drivestation 500Gt, Logitech G11, Razer Lachesis, Fujitsu Siemens 22"

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. tammikuuta 2009 @ 14:03

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > paras/hyvä headset (eritysesti mikki)

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy