User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 28.9.2025 / 21:09
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > vista ja videon kaappaus
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Vista ja videon kaappaus
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
tomiter
Newbie
_
8. joulukuuta 2008 @ 13:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Windows Vista (home premium) - ieee 1394 (firewire)

Törmäsin ongelmaan, josta onkin jo keskustelua monilla palstoilla. Eli, olen ostanut läppärin, jossa on windows vista käyttöjärjestelmä. Ongelmana on, että kun yritän kaapata videokameralta kuvaa editointiohjelmaan firewireä pitkin, niin videosta tulee koneelle talteen noin pari sekunttia minuutin aikana. Eli kuva pätkii kaapatessa ja talteen jää vain palasia sieltä täältä.

Toisilla keskustelupalstoilla ongelmana on ollut, että vista ei tunnista kameraa laisinkaan firewire portin kautta. Minullakaan ei kamera sinänsä tunnistu Canon MD205:ksi, mutta pääsen kuitenkin kaappaamaan, koska digitaalinen videolaite löytyy.

Koneessa on 2,5ghz tuplaydinprossu ja muutenkin sellainen avaruusraketti, että tehoista ei jää kiinni. Käyttis Vista home premium. Kamera Canon MD205, firewire 4pin-4pin.

Mainittakoon vielä, että Canonilla ei siis ollut ajuripäivityksiä, Vistalle on jo ladattu kaikki, jopa valinnaiset päivitykset.

Jos joku tietää ratkaisun ongelman korjaamiseen (itse Bili Microsoftilta), niin olkaa ystävällinen ja hjälpa mej.

<><
Senior Member
_
8. joulukuuta 2008 @ 18:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko kyseessä vistan oma videosovellus vai jokin muu? Esim. kaikki pinnaclen versiot eivät tue vistaa...

hesusfin
Newbie

1 tuotearvio
_
30. joulukuuta 2008 @ 22:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on sama lähes sama ongelma. Vista eikä Premiere pro 2.0 tunnista koko kameraa.
Kamerana toimii Samsung VP-D371W ja olen ladannut Samsungin sivuilta sen ainoan paketin mitä ne tarjoaa Vistalle. Muutosta ei tapahtunut.
Pitääkö tässä nyt heivata tää Vista mäkeen ja laittaa XP tilalle vai onko jollaan jotaan ideoita?
Kiitoksia jo etukäteen!
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > vista ja videon kaappaus

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy