User Käyttäjä Salasana  

lauantai 15.11.2025 / 14:01
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > kone sammuu
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
kone sammuu
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Tooomas
Junior Member

1 tuotearvio
_
10. joulukuuta 2008 @ 15:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sellanen ongelma että kun starttaa pelin (lineage 2 Gracia pt2) kone vaan tyystin sammuu, ei blue screenejä ei mitään ihan kuin johdot vetäisi irti. milloinkaan muulloin se ei ole tätä tehnyt.
Junior Member

1 tuotearvio
_
10. joulukuuta 2008 @ 17:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oletko varma ettei koneessasi ole virusta?
onko koneesi läppäri vai pöytäkone?
koita myös asentaa peliä uudelleen(toivon ettei vaan ole mikään waretettu levykuva)
kannattaisi myös katsoa pelisi tehovaatimukset verrattuna koneesi tehoihin...

KUKAAN EI VOI TIETÄÄ KAIKKEA! (paitsi minä!).
Kone: Compaq evo D5510SSH 2ghz prossu,2x1gbkingston 1gb memory,2x500gt samsung,dvd +-dwdrw lg,benQ näyttö 19 tuumaa.
Tooomas
Junior Member

1 tuotearvio
_
10. joulukuuta 2008 @ 21:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei ole viirusta. siitä olen varma vedin kaikki. ja kone on brand new, joten ei ole siitäkään kiinni. ihan ostettu peli kyllä
luulen vaan että se ei jotenkin ''loksahda'' kohilleen koneen kanssa. taidan kokeilla asentaa sen tuon XP:n kautta.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > kone sammuu

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy