User Käyttäjä Salasana  

lauantai 15.11.2025 / 13:30
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > usb-laiteongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
USB-laiteongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
oireileva
Newbie
_
16. joulukuuta 2008 @ 17:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo eli tässä viikko sitten sain koneeni huollosta koska emolevy oli jotenkin vaurioitunut. Sitten asentelin siihen Windows service pack 3 ja toimi hyvin tähän päivään asti.

Kun tänään olin ollut koneella noin tunnin, hiiri ja näppis lakkasivat toimimasta. Alapalkkiin tuli sellanen teksti kun "USB-laitetta ei tunnistettu". Siinä sitten vaihtelin näppiksen ja hiiren johtojen paikkoja eri usb-portteihin ja käynnistin koneen uudelleen. Vetäisin myös kaikki johdot irti ja annoin olla hetken ihan aloillaan. Kaikki toimi taas muutaman minuutin loistavasti kunnes näppis ja hiiri simahtivat ja sama teksti ilmestyi näkyviin.
Googletin ongelmani ja sain kaikkee tietoo mut en voi tehä mitää ku mikää ei toimi :D

Kertokaa kaikki mahdollinen mikä voisi auttaa ongelmassani, oon ite aivan avuton enkä tahtos viedä konetta mihkää ku vasta sain sen.
Junior Member

1 tuotearvio
_
16. joulukuuta 2008 @ 17:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos takuu voimassa niin takaisin huoltoon ja nopeesti. Emolevy voi olla viallinen ja on kallista korjailla; ei kannata ilman takuuta edes korjailla.
Älä ala itse sen kanssa räpeltämään, siitä ei hyvää seuraa ;))
oireileva
Newbie
_
16. joulukuuta 2008 @ 18:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti badi_99:
Jos takuu voimassa niin takaisin huoltoon ja nopeesti. Emolevy voi olla viallinen ja on kallista korjailla; ei kannata ilman takuuta edes korjailla.
Älä ala itse sen kanssa räpeltämään, siitä ei hyvää seuraa ;))

Jep tuon opin jo aikasemmasta etten ala sorkkimaan sitä. Takuu on loppu kauan aikaa sitten ja viimeks se oli eräässä liikkeessä huollossa.
On kyl paha tilanne, en tee vielä mitään jos oiski joku toinen ratkasu.

edittiä:Löysin täältä Afterdawnista vastaavanlaisia ongelmia mutta ota nyt niistä selvää. Toivotaan että joku osais neuvoo.
Ne oli tosiaan siellä huollossa vaihtanu siihen emolevyn, oisko ne laittanu väärän ja sen takia ei toimi niinkuin badi tossa sanoikin?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. joulukuuta 2008 @ 08:23

Mainos
_
__

_
oireileva
Newbie
_
17. joulukuuta 2008 @ 15:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tiedän että tuplapostaaminen on kiellettyä mutta kuitenkin.
Tänään koulun jälkeen koikeilin miten kone toimis ja pääsin työpöydälle asti kunnes se teki sen taas. Alalaitaan ilmestyi sama keltainen pikkuikkuna sekä itse näyttöön ohdatun uuden laitteiston-asennusikkuna. Vieläkö tämä kielii väärästä/viallisesta emosta vai jostain ihan muusta?
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > usb-laiteongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy