Eli formatoin koneeni eilen ja samat ongelmat tuntuvat vain jatkuvan. Pelit joita haluaisin pelata toimivat vain entistä "hitaammin" ja mm. CoD 2 nettipelaaminen alkaa olemaan yhtä helvettiä jatkuvasti laskeneen fps:än takia. Laittestoltaan koneen pitäisi pyörittää juuri esim. CoD 2 täysin moitteettomasti, ja vaikka olen veivannut kaikki grafiikat huonoimpaan ja näytönohjainkin tottelee vain parasta suorituskykyä laadun sijasta, niin siltikään homma ei oikein toimi.
Mistä tälläinen johtuu? Mitä minun tulisi tehdä, jotta homma alkaisi jälleen pelittämään? Tämä ongelma toistuu myös muilla peleillä.
Kerroppa alkuun kokoonpanosi.
Saattaa olla, että poweri on vetämässä viimeisiä hönkäyksiä. Kovossakin saattaa alkaa olla hitautta jos on vanha ja lämmötkin saatta olla ongelmana!
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Rudius: Eli formatoin koneeni eilen ja samat ongelmat tuntuvat vain jatkuvan. Pelit joita haluaisin pelata toimivat vain entistä "hitaammin" ja mm. CoD 2 nettipelaaminen alkaa olemaan yhtä helvettiä jatkuvasti laskeneen fps:än takia. Laittestoltaan koneen pitäisi pyörittää juuri esim. CoD 2 täysin moitteettomasti, ja vaikka olen veivannut kaikki grafiikat huonoimpaan ja näytönohjainkin tottelee vain parasta suorituskykyä laadun sijasta, niin siltikään homma ei oikein toimi.
Mistä tälläinen johtuu? Mitä minun tulisi tehdä, jotta homma alkaisi jälleen pelittämään? Tämä ongelma toistuu myös muilla peleillä.
/Rud1us
Voiko olla, että koneessasi oli haittaohjelmia (kuten cräkkien mukana tulleet), jotka sitten vain asensit uudestaan formatoinnin jälkeen? Pidätkö nettiyhteyden vapaana latauksista kun pelaat?
Oikeastaan kaiken muun suljen pelaamisen ajaksi, mitä nyt välillä kaverin kanssa puhekeskustelua käytän, mutta se ei ole "aikaisemmin" tuottanut ongelmia.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Rudius: Oikeastaan kaiken muun suljen pelaamisen ajaksi, mitä nyt välillä kaverin kanssa puhekeskustelua käytän, mutta se ei ole "aikaisemmin" tuottanut ongelmia.
Nappia pitäisi käyttää, ettei kirjoita kahta viestiä itse putkeen. Koska tämä on sääntöjen vastaista.
No itse asiaan: jos tarkoitat Teamspeak, Xfire tai Ventrilo ohjelmia, niin ne eivät kyllä noin paljoa muutoksia tee, vaikka miten spämmisi.