User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 21.1.2026 / 21:59
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > shappire hd 3850 agp 512mb
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Shappire HD 3850 AGP 512mb
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Lervah
Suspended due to non-functional email address
_
20. joulukuuta 2008 @ 22:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli 1:PITÄÄKÖ koneessa olla muka vista jos haluaa ton näyttiksen toimiin kunnolla(kun olen kuullut tommosta) ?? 2:mites tota onko tämä ati radeon shappire malli miten hyvä kellottumaan (mitä kelloja olette saaneet jolla toimii)? 3: mikä paras hd 3850 valmistaja ?
Reichert
_
20. joulukuuta 2008 @ 23:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei sillä pitäisi olla mitään merkitystä on Vista tai XP näyttiksen toimimisen kanssa. Itsellä tuosta PCI-E versio ja toiminut hyvin ihan XPlläkin. Kelloista en osaa sanoa. Valmistajalla ei oikeastaan mitään väliä, halvin malli vaan.
Lervah
_
20. joulukuuta 2008 @ 23:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ok ja sitten aattelin että kun netissä puhutaan että nää Macronin powerit on ihan pas..ja nii mulla on tämmönen 350w poweri tässä ja jollakin tais olla 400w macron nii ei ollu virta riittäny muka. nii aattelin että kun ostin näyttiksen ja kun se tulee nii onko mahollista että muka koneesta voi hajota osia kun powerista ei riitä teho ? ja mistä sen huomaa jos ei riitä ? ja sit jos joku osais sanoo jonkun mahdollisimman halvan ja laadukkaan powerin ehkä joku 500w nii ois hyvä.
Akkanen
Member

5 tuotearviota
_
21. joulukuuta 2008 @ 10:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Lervah:
ok ja sitten aattelin että kun netissä puhutaan että nää Macronin powerit on ihan pas..ja nii mulla on tämmönen 350w poweri tässä ja jollakin tais olla 400w macron nii ei ollu virta riittäny muka. nii aattelin että kun ostin näyttiksen ja kun se tulee nii onko mahollista että muka koneesta voi hajota osia kun powerista ei riitä teho ? ja mistä sen huomaa jos ei riitä ? ja sit jos joku osais sanoo jonkun mahdollisimman halvan ja laadukkaan powerin ehkä joku 500w nii ois hyvä.
Virtalähteen riittämättömyyden voit huomata siitä, että kone ei käynnisty lainkaan. Tai siitä, että tietokone tilttailee, kun rasitat konetta 3D-peleillä. 350watin poweri ja vieläpä huonon valmistajan tekele. Suosittelen vaikka 430watin Antecin poweria, venyy hyvin enemmänkin tarvittaessa...

500wattia on liioiteltua, laadukas 400wattinen venyy hyvin :)

Esimerkiksi tämä Antec on hyvä poweri. 80% hyötysuhde, 430wattia...

Ostat tuon ja kortti toimii varmasti.

Vaihdoin tunnukseni Wintoosaan.
Lervah
_
21. joulukuuta 2008 @ 13:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
70e maksaa jimmillä ja postit päälle ja sit aattelin että jos ostas 1 gigan keskusmuisti kamman lisää nii ei oo vara ostaa nyt 70e poweria :P kun ostin tuon näyttiksenkin nii siihenkin meni rahat.
Akkanen
Member

5 tuotearviota
_
21. joulukuuta 2008 @ 19:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
70e maksaa jimmillä ja postit päälle ja sit aattelin että jos ostas 1 gigan keskusmuisti kamman lisää nii ei oo vara ostaa nyt 70e poweria :P kun ostin tuon näyttiksenkin nii siihenkin meni rahat.
Miksi ostit Jimmssiltä? 50? hintaan saat Verkkiksestä. Hullu ei ole se, joka pyytää vaan se joka maksaa...

Senior Member
_
21. joulukuuta 2008 @ 20:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Akkanen:
Miksi ostit Jimmssiltä? 50? hintaan saat Verkkiksestä. Hullu ei ole se, joka pyytää vaan se joka maksaa...
Todellakin. Monesti kannattaa vähän katsoa niitä hintoja. Vaikka alkuun hintaseurannan avulla. Tietysti tuolla on vain kaupat jotka maksavat seurannalle, mutta loputkin kaupat löydät helposti Googlen avulla hakemalla tuotetta, ja vaikka liittämällä haun yhteyteen sanan "ostoskori" tai muun sanan joka yleensä esiintyisi verkkokaupan tuotesivulla.

Ja tietysti ei kannata tilata miltään huijarisivustolta, mutta huijarisivuston tunnistaa kuka tahansa, jopa koulutettu apina.
Lervah
_
21. joulukuuta 2008 @ 21:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
miten niin OSTIN ja mitä mä muka oon sieltä ostanu ?
Akkanen
Member

5 tuotearviota
_
21. joulukuuta 2008 @ 22:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tarkoitan powerin hintaa. Jimmssissä 70? ja verkkokauppa.comissa 50?. Kummastakohan on fiksumpi ostaa?

Et ostanut sitä, mutta huomautin siitä, että Jimms on aika kallis...

Mainos
_
__

_
Senior Member
_
21. joulukuuta 2008 @ 22:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vain huomautukseksi. Itsehän sanoit menneessä aikamuodossa ostaneesi, tosin puhuit powerista, muistista ja näytönohjaimesta sekaisin saman virkkeen aikana, mutta kuitenkin :D Ja kysymyshän oli varmaan tuosta powerista ihan näin edesalkuun.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. joulukuuta 2008 @ 22:52

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > shappire hd 3850 agp 512mb

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy