User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 28.9.2025 / 21:11
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > asus k8n4-e deluxe emon ajurit hukassa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Asus k8n4-e deluxe emon ajurit hukassa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
wannabetu
Newbie
_
27. joulukuuta 2008 @ 20:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ongelma on seuraava:
Kyseiseen koneeseen asennetaan uusi kovalevy joten windowssi tottakai asennetaan myös uudestaan.
Nyt kuitenkin kun olen asentanut uuden wintoosan niin en pääse millään nettiin?
Jokin ethernet- ajuri ilmeisesti on väärä, ymmärtäisin..
Olen yrittänyt etsiä ympäri nettiä oikeitä ajureita mutta asuksen sivut ovat jumissa ja kun olen ympäri nettiä ajureita kaivellut niin tuloksena on aina toimimaton netti ja kone jumissa=/
Olen ulkoisella kovolla siirrellyt koneeseen ajureita, ja nyt haluaisin vihdoin koneen toimimaan joten kertokaas mitä voin asialle tehdä?
Alkuperäisiä levykkeitä ei ole mitään, mutta alkuperäinen kovo jolla on toimiva windowssi on tallessa, kovalevy vain on pirstaleina ja kun kuitenkin olisi formatointi ollut edessä niin vaihdan samalla isompaan levyyn.
Että jos joku osaisi kertoa miten ihmeessä saisin entiseltä levyltä toimivat emon ajurit uuteen levyn niin olisin kiitollinen=)

x
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
28. joulukuuta 2008 @ 00:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeiles noita, Marvell 88E81111 Gigabit Lan ajureita. Pitäisi toimia.

http://drivers.softpedia.com/get/NETWORK...ter-83523.shtml

ASUS:in emoissa on Marvell Yukon ethernet piiri.

- Iltakoulu->Taukobaari->Roskapankki->Taxi -

- C-kupin tissit ja A-luokan perse,muu on hifistelyä -

- God Hates Us All -

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. joulukuuta 2008 @ 00:02

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > asus k8n4-e deluxe emon ajurit hukassa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy