User Käyttäjä Salasana  

lauantai 9.8.2025 / 06:02
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > toimiiko gta iv näillä osilla?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Toimiiko gta iv näillä osilla?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
Senior Member
_
31. joulukuuta 2008 @ 19:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Sanzu:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Dwnldz_5:
Corolla on kaunis.
Onhan se :) Ymmärsitte varmaan pointtini?

Jep, tykkään vaan mainita että DX Corollat näyttää parhaimmalta (vaikkakin mä ajelen Pololla volkkarilla).

Jimmsistä taas sen verran että olen tilannut sieltä noin kolme kertaa tavaraa ja aina tullut perille ehjänä, toimitusaika on vaihdellut 3pv kahteen viikkoon (no okei, tuo 2vk johtui siitä että toista tavaraa ei ollut saatavailla). Oikein tyytyväinen olen vaikka on muutaman euron kovemmat hinnat.

Senior Member
_
31. joulukuuta 2008 @ 19:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jimmsistä taas sen verran että olen tilannut sieltä noin kolme kertaa tavaraa ja aina tullut perille ehjänä, toimitusaika on vaihdellut 3pv kahteen viikkoon (no okei, tuo 2vk johtui siitä että toista tavaraa ei ollut saatavailla). Oikein tyytyväinen olen vaikka on muutaman euron kovemmat hinnat.
Voisin varmaan tähän mainita vielä että jokainen liike tekee välillä virheitä, ja joillekin aina osuu niitä huonoja tapauksia, joilloin hän tuntee itsensä sorretuksi ja antaa liikkeestä huonoa palautetta: palvelijana kuitenkin on ihminen.

Totuus kuitenkin on että noilla suurilla liikkeillä on aivan pirusti tilauksia käsiteltävänä, joten sinne aina tulee se yksi virhe, yksi viesti johon ei ehditä vastata ja näin pois päin. Esimerkiksi varaston rahtaajan syliin voi kaatua kahvia ja hän unohtaa laittaa laatikkoon yhden tuotteen lähtiessään pyyhkimään kahvia pois ja hoitamaan palovammaa. Samalla jollakin voi olla personal-life ongelmia ja töissä tulee täten virheitä.

Ja mitä tulee toimitukseen, siitä ei sinäänsä voi syyttää liikettä. Sehän on kuitenkin tilaajan virhe että haluaa säästää käyttämällä sitä halvinta rahtiliikennettä tai mikälie-yksityistä-postiliikkennettä, joidenka kuljetusmetodeina on joukkoliikenne, turhat vaihdot ja 3 erillistä rahtilaivaa, joista yksi työksensä hörppää vettä.

Tulee myös miettiä minkä liikkeen kohdalla takuun hoitaminen on helpointa ja samalla ynnätä niitä valmistajan säännöksiin. Kuka korvaa ja miten. Mistä ja milloin.

Tehtailta kuitenkin tulee toimimattomia tavaroita ja rahdissa osia hajoaa. Täten, kannattaa miettiä mistä tilaa, sillä riski on "kohtuu" suuri (lue pieni, mutta mahdollinen) siihen ettei tuote tule toimimaan, jos sitä ei ole vartavasten liikkeessä testattu ja tuote on vielä kaikenlisäksi haeuttu omatoimisesti sieltä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. joulukuuta 2008 @ 19:28

AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
31. joulukuuta 2008 @ 20:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Sanzu:
Corolla on kaunis.
Onhan se :) Ymmärsitte varmaan pointtini?

Jep, tykkään vaan mainita että DX Corollat näyttää parhaimmalta (vaikkakin mä ajelen Pololla volkkarilla).

Nykyajan Corollat ovat kuin jotain UFO:ja eli aivan munanmallisia!! Kyllä Octavia on ihan toista maata kuin myös vaikkapa Jeepit tai Land Roverit. Autonmallisia!!:) (Löytyy uusi Octavia ja -99 Land Rover)

Jimms on hyvä.Olen sekä tilannut ja hakenut tai sitten posti on tuonut tavaran. Aina on tullut ajoissa, kun postissa on tullut. Hyvä kauppa eikä aina kallein...

1. Seasonic 750W FOCUS+ 750 Gold/Ryzen 5 2600X, AM4, 3.6 GHz/MSI B450 Gaming Plus, ATX-emolevy/Corsair 32GB (2x16GB) Vengeance LED, DDR4 3200MHZ/GIGABYTE Radeon RX 550 D5 -näytönohjain, 2GB GDDR5/ WD 250GB WD Blue 3D SSD -levy

2.Thermaltake XT 775W/ Asus Sabertooth X58 Tylersburg/Intel i7-950 Bloomfield/ 6 GB KINGSTON DDR3 1333 MHZ/Western Digital Caviar RED NAS 1TB SATAIII /OCZ Vertex SATA II/Asus ENGTX460 DirectCU/G/2DI/1GD5 SLI

3. Asus VivoBook 17 X705MA

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > toimiiko gta iv näillä osilla?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy