User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 3.9.2025 / 18:58
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > irtotekstit
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
irtotekstit
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
koivuj
Newbie
_
28. joulukuuta 2008 @ 14:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi.
Omistan onkyo dr-s501s soittimen ja divx toistuu hyvin mutta en saa tekstejä toimiin.Oiskos jollakulla hyviä vinkkejä?
Senior Member
_
28. joulukuuta 2008 @ 20:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko kokeillut, että nimeät videotiedoston ja tekstitystiedoston saman nimiseksi esim. x.avi ja x.sub/srt?

Onko ko. laitteen ohjekirjasessa mainintaa tekstitystiedostojen tuesta DivX/Xvid-tiedostojen kanssa?

:.Phantomenium.:
koivuj
Newbie
_
29. joulukuuta 2008 @ 14:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo oon nimennyt tiedostot just niin ! Ohjekirjassa ei ole mainittu tekstitueasta mitään.Eikä tunnu maahantuojakaan tietää asiasta mitään.Mut jos joku on onnistunut asiassa,niin ois kiva tietää miten.
Senior Member
_
29. joulukuuta 2008 @ 18:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin, ja olethan kokeillut painella soittimen subtitle nappulaa leffan alettua?
koivuj
Newbie
_
29. joulukuuta 2008 @ 19:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kyllä oon koittanut kaikki perusjutut.mutta jos jollain ois jotain kikkoja vielä mielessä,niin kokeillaan.
Member

2 tuotearviota
_
29. joulukuuta 2008 @ 19:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla toimii ku teen ensin elokuvasta ja teksteistä yhteisen iso imagen ja poltan sen cd:lle. nii ja elokuvan alettua painaa subtitle nappia.

(kun poltan elokuvan ja tekstit suoraan cd:lle nii ei näy)

EMO:p5q pro|PROS:E5200 3.5ghz+Katana2|POWER:Chieftec 560w|NÄYTOHJ:2xHD4850|RAM:6gt 800mhz ddr2|KOTELO:antec 300|NÄYTTÖ:G2411hd|KÄYTTIS:Vista64 home prem

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. joulukuuta 2008 @ 19:19

Hulkkeri
Newbie
_
30. joulukuuta 2008 @ 14:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti koivuj:
kyllä oon koittanut kaikki perusjutut.mutta jos jollain ois jotain kikkoja vielä mielessä,niin kokeillaan.
Kun nimeät uudestaan niitä avi -tiedostoja, niin älä kirjoita ollenkaan sitä avi -sanaa, koska se lisäytyy sinne perään ihan automaattisesti. Itse nimesin tiedoston uusiksi esim. elokuva.avi, niin tekstejä ei näkynyt ja tiedoston nimenä DVD ilmoitti, että elokuva.avi.avi. Seuraavan kerran, kun jätin sen pois ja nimesin siis tiedoston ainoastaan elokuva, niin jopas toimi tekstit elokuvan mukana. Noihin tekstitiedostoihin voi kyllä lisätä sen päätteen, koska se ei sitä kahteen kertaan ilmoita, vaan tulee ainoastaan elokuva.srt tai elokuva.sub.
Mainos
_
__

_
koivuj
Newbie
_
30. joulukuuta 2008 @ 18:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja ei vieläkään näy ? Oon koittanut kaiki mahdolliset nimet/tekstiformaatit.Onks kukaan törmännyt sellaseen juttuun että ois pitänyt ajaa soittimelle jokin softa että toimii ??
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > irtotekstit

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy