User Käyttäjä Salasana  

torstai 5.2.2026 / 22:10
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > final fantasy viii kanssa ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Final Fantasy VIII kanssa ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Jake78
Member
_
29. joulukuuta 2008 @ 16:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen pelannut jo jonkin verran peliä ja grafiikka virheitä on todella paljon. Esim. mustia alueita on paljon. Nyt olen sellaisessa kohdassa joka on täysin musta enkä pääse eteen päin. Mitenköhän tuon saisi korjattua? Näyttiksenä PNY 8800GTX ja näyttönä Asus VK246H
Kiitokset.
Senior Member
_
29. joulukuuta 2008 @ 16:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeileppa kääntää NVidia ohjauspaneelista kaikki mahdolliset efektit ja kiihdytykset pois päältä/minimiin.

Noin yleisellä tasolla olen huomannut, että 8000-sarja (ja ilmeisesti myös tätä uudemmat) ovat melkoista myrkkyä vanhoille peleille. En tiedä sitten tarkemmin, mikä osa-alue 3D-korteista on kehittynyt, mutta nyt alkaa olemaan tuomio edessä monella vanhalla hyvällä pelillä.

|Intel Q6600 + Noctua NH-C12P, EVGA nForce 780i SLI, EVGA 8800 GTS 512mb (G92), 2Gb DDR2 800mhz cl-4, 3xSeagate Barracuda 500GB 32mb SATA2 Striped, Seagate Barracuda 300GB 16mb SATA2, NZXT Hush (Noctuan flektit), Samsung Syncmaster T220, BenQ FP222WH, Logitech Z-4 & G11 & G500 & G13|
Jake78
Member
_
31. joulukuuta 2008 @ 10:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Otin kaikki "ylimääräiset" pois ja laskin resoluution minimiin, mutta ei toimi kunnolla. Ellei kenelläkään ole enempää vinkkejä niin kai se on hommattava PS2:nen. Tiedän, että se on PSX:än peli mutta jos konsolia rupeaa ostamaan niin samantien kakkonen, koska sille julkaistaan edelleen pelejä. Harmittaa kun piti mennä myymään PS2:nen joskus aikoinaan.
Voisikohan ongelma johtua laajakuvanäytöstä? Hmm. täytyy testata jotain toista näyttöä.
Senior Member
_
31. joulukuuta 2008 @ 14:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
PSX peleille löytyy emulaattori nimeltä ePSXe, tosin sen toimimaan saaminen on temppu sinänsä.
Itse käytin sitä viimeksi joku 6kk sitten ja sillon meni monta tuntia kikkaillessa ennen ku sain sen toimii kunnol.
En sitten tiedä onko joku tehnyt uudempaa ja/tai parempaa PSX emulaattoria.

|Intel Q6600 + Noctua NH-C12P, EVGA nForce 780i SLI, EVGA 8800 GTS 512mb (G92), 2Gb DDR2 800mhz cl-4, 3xSeagate Barracuda 500GB 32mb SATA2 Striped, Seagate Barracuda 300GB 16mb SATA2, NZXT Hush (Noctuan flektit), Samsung Syncmaster T220, BenQ FP222WH, Logitech Z-4 & G11 & G500 & G13|
Mainos
_
__

_
Jake78
Member
_
31. joulukuuta 2008 @ 16:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo, olen käyttänyt kyseistä emulaattoria mutta Vista x64 Ultimatessa se ei oikein toimi. BIOS:sta lähtien kaikki vaadittavat tiedostot on.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > final fantasy viii kanssa ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy