User Käyttäjä Salasana  

lauantai 9.8.2025 / 00:37
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > hp:n kotelo
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Hp:n kotelo
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Niksi520
Member
_
29. joulukuuta 2008 @ 19:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minun pitäisi asentaa uusi virtalähde Hp:n koneeseen, mutta muistien päällä on arsyttävästi "Personal media driver bay" ja muuta muovia.
Ktsymys olisi, että tietäisikö joku miten nämä saa irroitettua.

Voin ottaa kuvia koneen sisältä jos joku haluaa.
Niksi520
Member
_
31. joulukuuta 2008 @ 00:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nosto.
Eikö kukaan osaa auttaa?
Senior Member

6 tuotearviota
_
31. joulukuuta 2008 @ 00:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Helpottaisi kummasti, jos tietäisi, minkä näköisestä kotelosta on kyse.Kuvat saattaisivat auttaa asiaa.
Member

5 tuotearviota
_
31. joulukuuta 2008 @ 00:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Helpottaisi myös tietää, että miks ihmeessä muisteihin pitää koskea jos virtalähdettä olet vaihtamassa?
wipe2000
AfterDawn Addict

15 tuotearviota
_
31. joulukuuta 2008 @ 01:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
HP:lla on aika monen koneen (englanninkielinen) huoltomanuaali jaossa verkossa, mutta kun et kertonut tarkempaa tyyppiä, ei voi tarkistaa, löytyisikö juuri tuohon.
Ainakin niissä, mitä olen katsellut, ohjeet ovat olleet hyvin seikkaperäiset mm. osien irroituksen suhteen.
Niksi520
Member
_
31. joulukuuta 2008 @ 10:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu tuo on totta ettei muiteihin ole koskemassa, mutta nämä osat peittävät pinta-alaa muutenkin liikaa ja en tee niillä mitään, sekä olen katsonut että virtalähteestä menee joitakin johtoja sinne.

kuvia lisäilen sitten tähän viestiin editillä kun olen avannut koneen.

E. Malli on 7530 fi-a jos kiinnostaa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. joulukuuta 2008 @ 10:59

..Andy..
Member
_
31. joulukuuta 2008 @ 13:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen omaan HP pakettikoneeseen vaihtanut melkein kaikki sisuskalut uusiksi, ja se on Media center Pavilion. Media Drive Bay on otin kokonaan pois kun en sitä tarvinnut. Virtalähdekkin on uusi ja isompi kooltaan hyvin sopii ja toimii..
Senior Member
_
31. joulukuuta 2008 @ 14:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Niksi520:
E. Malli on 7530 fi-a jos kiinnostaa.
Siis HP Pavilion Media Center TV m7530.fi-a? Sanotaan jatkossa ne kokonimet (ilman typoja), jotta ei tarvitse arvata mistä sarjasta se on tai mikä se edes on.

Mutta kuitenkin, wipe2000 mainitsemat tarkat oppaat tuohon löytyvät täältä, eli HP:n opaskasasta, kohdasta Pavilion Media Center TV m7530.fi-a.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. joulukuuta 2008 @ 14:30

Niksi520
Member
_
31. joulukuuta 2008 @ 15:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ok, kiitti Gocom.
Hyvää uuttavuotta kaikille!
Niksi520
Member
_
2. tammikuuta 2009 @ 11:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nosto sekä muuta asiaa. (Jos editoin niin aihehan ei nouse?)

Tässä olisi kuva tarkemmin mitä tarkoitin, ainakaan minä en Gocomin viestissä olevassa linkkien ohjeista löytänyt kyseistä.

Osaisiko joku toinen Hp:n pakettikoneen omistaja neuvoa? Tai tietenkin jos joku muu osaa neuvoa niin apu olisi tervetullutta.

E. Tietenkin siis tarkoitin miten "maalatun" alueen voi irroittaa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. tammikuuta 2009 @ 11:25

wipe2000
AfterDawn Addict

15 tuotearviota
_
8. tammikuuta 2009 @ 09:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En valitettavasti saa kuvaasi aukeamaan, voisitko upata sen uusiksi tai jollekin toiselle kuvapalvelimelle (Imagevenue ainakin on perinteisesti toiminut aika hyvin foorumeillakin)?

Gocomin linkkaamalla sivulla olevassa "Tietokoneen päivitys ja huolto -oppaassa" kyllä kerrotaan kuinka "Personal media drive bay" irrotetaan (sivu 4 ja 7->), mutta ilmeisesti ongelma on nyt jossain muussa?
Senior Member
_
8. tammikuuta 2009 @ 16:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Niksi520:
Nosto sekä muuta asiaa. (Jos editoin niin aihehan ei nouse?)

Tässä olisi kuva tarkemmin mitä tarkoitin, ainakaan minä en Gocomin viestissä olevassa linkkien ohjeista löytänyt kyseistä.

Osaisiko joku toinen Hp:n pakettikoneen omistaja neuvoa? Tai tietenkin jos joku muu osaa neuvoa niin apu olisi tervetullutta.

E. Tietenkin siis tarkoitin miten "maalatun" alueen voi irroittaa.
Miten tuo asemapaikka estää virtalähteen irtiottamisen, kun se on kotelon toisessa päässä? Mitä minä tuosta katsoin, kyllä tuo virtalähde tuosta mahtuu irti ilman kotelon pilkkomista.

Ja wipe2000 jo mainitsi mistä Personal media drive bay irrottaminen löytyy.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. tammikuuta 2009 @ 16:50

Reichert
Suspended due to non-functional email address
_
8. tammikuuta 2009 @ 18:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itselläni on tuollainen samanlainen kotelo ja olen itsekkin ajatellut tuon HP Personal Media Driven poistoa. Mietin vaan mihin laitan kovalevyn kiinni koska sehän on tuo ihme systeemin toisessa kyljessä kiinni. Tuossa oli joku ohje että kotelon "lattiaan" sen voisi laittaa mutta en oikein viitsisi sitä siihen laittaa. Eli onko neuvoa mihin kovon voiso tunkea?
Mainos
_
__

_
wipe2000
AfterDawn Addict

15 tuotearviota
_
9. tammikuuta 2009 @ 15:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse varmaan vääntelisin jonkun muovin tai pellinkappaleen, jonka kiinnittäisin koteloon porattuihin reikiin, ja siihen sitten kovo kiinni. Toiminnan kannalta ei ole juuri väliä mihin sen laitat, mikä nyt sitten parhaalta paikalta vain tuntuu. Kovonkin olisi tietysti syytä päästä jäähtymään kohtuullisesti.

5.25":n asemien paikallekin saa valmiita kiinnitysrautoja 3.5":n asemalle.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > hp:n kotelo

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy