User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 25.5.2025 / 13:14
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > acer aspire 5520 g näytönohjain/ylikuumenemis ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Acer Aspire 5520 g näytönohjain/ylikuumenemis ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
n0gear
Member
_
30. joulukuuta 2008 @ 15:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli acerin kannettava on alkanut minulla katkomaan virtoja yhtäkkiä. Kone tuntuu myös todella kuumalta.

Ulkomaisia forumeita selailtuani huomasin että vika on nVidian grafiikkakortissa.

Onko muilla ollut samanlaisia ongelmia ja onko mennyt takuuseen?
Pet123
Junior Member

1 tuotearvio
_
3. tammikuuta 2009 @ 18:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla takuussa vaihtoivat ilmeisesti tuulettimen. Korjauksen jälkeen lämmöt pysyneet alhaalla.

Ilman muuta valittamaan jos takuuta on voimassa!
Duumi_
Newbie
_
5. tammikuuta 2009 @ 05:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on varmaa sama ongelma, saman koneen kanssa. FPS tippuu peleissä noin 30 sekunniks ja menee normaaliks sen jälkeen. Tätä jatkuu parin minuutin välein.

Mietin vaan että meneekö se takuisii enää ku oon vaihtanu xp:seen vistasta. Itse asiassa vaihoin xp:seen tän ongelman takii ja se lähtiki pois muutamaks kuukaudeks. Nyt se tuli taas takas ja oon miettiny pääni puhki mitä pitäs tehä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. tammikuuta 2009 @ 05:04

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > acer aspire 5520 g näytönohjain/ylikuumenemis ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy