User Käyttäjä Salasana  

torstai 22.1.2026 / 01:34
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > outo versio radeon 4870 ?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Outo versio Radeon 4870 ?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jonnyy
Suspended due to non-functional email address
_
30. joulukuuta 2008 @ 18:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi,

Ajattelin kysäistä asiasta täällä kun tuntuu olevan pätevää porukkaa.

Pixmania sivustolla on myynnissä oudon näköinen Sapphire Radeon 4870 1GB.

Mitä eroa tällä on verrattuna siihen tutumpaan versioon jota myydään jokapuolella ?

Kiitos vastauksista jo etukäteen !
Member

16 tuotearviota
_
30. joulukuuta 2008 @ 19:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletettavasti tehokkaampi jäähdytys, mutta varma en ole, koska ei ole kokemuksia.
Euphemos
AfterDawn Addict

3 tuotearviota
_
30. joulukuuta 2008 @ 20:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eipä tuossa mitään erityisen outoa ole, jäähdytyssiilin alla on ihan samaa tavaraa kuin muissakin HD4870:ssä. Ainoa, mikä voisi estää tuon kortin hankkimisen, on Pixmanian heikko takuupalvelu.

"You can´t be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of a football team, or some nuclear weapons, but at the very least you need a beer."
-Frank Zappa
puppe_b
Senior Member
_
31. joulukuuta 2008 @ 12:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse ostin samanlaisen 512mb version kortista. Jäähy on tehokas ja hiljainen. Suosittelen.

@Euphemos: Mikä takuupalvelussa mättää? Pixmania on Euroopan laajuinen putiikki, joten vaikuttaako se negatiivisesti (viiveet ja kielimuuri jne.) ?
Senior Member

11 tuotearviota
_
31. joulukuuta 2008 @ 14:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti puppe_b:
Itse ostin samanlaisen 512mb version kortista. Jäähy on tehokas ja hiljainen. Suosittelen.

@Euphemos: Mikä takuupalvelussa mättää? Pixmania on Euroopan laajuinen putiikki, joten vaikuttaako se negatiivisesti (viiveet ja kielimuuri jne.) ?
Kortit menevät takuuseen ranskaan ja maksat itse postikulut ettei se kuitenkaan mikään hyvä takuu palvelu ole jos ite joudut maksaa 50? postikuluja...

Intel DualCore E8500 @3.4GHz, /XFX GTX 260 Black Edition,@ Clock 700, Memory 1200, Shader 1500 /P5Q Pro, ATX, s775, IP45, DDR2, GBLAN,,8-CH Audio, /4Gb A-data DDR2 800Mhz, /500Gb Spintpoint Samsung, /Corsair HX520, / Razer Death Adder, / Exact Mat, /Antec NineHundred two, /Benq E2200HD 21.5 /Scythen Mugen 2 /
jonnyy
Suspended due to non-functional email address
_
31. joulukuuta 2008 @ 17:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Dofu:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti puppe_b:

Kortit menevät takuuseen ranskaan ja maksat itse postikulut ettei se kuitenkaan mikään hyvä takuu palvelu ole jos ite joudut maksaa 50? postikuluja...
Mun mielestä suomen laki kieltää postikulujen perimisen takuu asioissa, joten ei se pitäisi mitään maksaa.

Anyways, kiitos vastauksista.
Pistin sellaisen 1GB version nyt tilaukseen, saa nähdä millainen systeemi sieltä sitten tulee.
Mainos
_
__

_
sienis
Member
_
3. tammikuuta 2009 @ 03:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Suomen lain mukaan ei maksa ostaja takuuasioissa toimituskuluja ja pätee samallailla pixmaniaan, kun Suomessa sijaitseviinkin puljuihin.

Ja tosiaan ihan hyvä jäähy tässä on, idlenä todella hiljainen. 1GB malli löytyy ja ainakin hintalaatusuhde oli todella kohdillaan.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > outo versio radeon 4870 ?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy