User Käyttäjä Salasana  

torstai 5.2.2026 / 22:10
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > cod 4 patch vaihto takaisin
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
CoD 4 Patch vaihto takaisin
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Apuvamies
Suspended due to non-functional email address
_
2. tammikuuta 2009 @ 01:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
elikkäs haluisin takas vanhan patchin nääs latasin ton 1.6 ku siinä ilmoteltii uusista mapeista...no nää mapit on iha ok...mutta ei oo yhtää ainutta suomalaista pelaajaa, tai ei oo siis sillai et ois joku suomalainen klaani no kummiski haluisin vaihtaa takas vanhaan patchiin tai kehittynettömäänkään koska näis uusis ei oo servuja. no latasin 1.4 patchin mutta ku oon asentamassa mulla on se jo muka käytössä, no kun meen kattoon nii siel on vaa se patch 1.6 eli se ei oo muuttunu eli miten voin muuttaa vai voinko muuttaa. Kiitos niille jokka pystyy ees jotenki auttaa ja pienet kiitokset saa ne jotka ees jakso lukee tän lopuuun asti

SIIS EI TÄSTÄ TUU TAAS YHTÄÄN MITÄÄN
s3p1
Junior Member
_
2. tammikuuta 2009 @ 02:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
poistat pelin ja asennat uudestaan sit päivität sen tuoksi 1.4
Apuvamies
_
2. tammikuuta 2009 @ 17:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mul ois iha tarkotuksena että mun profiili ei häviäis koska oon justiinsa saanu kaikki challenget tehtyä. ois iha kiva jos kumpikaa peli ei häviäis sitä mä täs ny meinasinki

Member

2 tuotearviota
_
2. tammikuuta 2009 @ 17:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jarppi_95
_
2. tammikuuta 2009 @ 18:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
EVO. Mutta tuostahan on 1.7 pätsi. Mulla ollut jo kauan aikaa (viime kesästä).

P.S. Eikös noihin ole downgrade tms. patcheja?

P.S.S. Ja 1.7. patchilla on servuja ja pelaajia yllin kyllin. Suomalaisiakin on.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. tammikuuta 2009 @ 18:34

BforeDusk
AfterDawn Addict
_
2. tammikuuta 2009 @ 18:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Enhän mä tästä CoDista tiedä, tai on-lne jutuista.
Eikös patch ole ulkonäkömuutoksia, esim naiset muuttuu alastomiksi.
Ja silleen jotku mapit vaatii jokun patchin.
Save-gamet ja asetukset on omana tiedostona kovolla. Niin eiköhän osa sun profiilistakin ole omana tiedostona, ei patchin tekemä.
Servullahan tietenkin voi tunnuksen mukaiset tiedot olla tallessa, muuten olis liian helppoa hilata rankiä ylöspäin.
Outoa jos "uudemman" patchin myötä haviää entiset servut, mihin voi lähteä taistelemaan.
Tietenkin jos patch muokkaa jotain vakio juttua, jonka seurauksena virallisten servujen tilalle tulee käyttäjien ylläpitämiä ilmaisia tappopaikkoja.

Eiköhän joku asiasta aikusten oikeesti tietäväkin vastaa. Kunhan osallistuin keskusteluun. Patch herättää mussa omat mielikuvat.

Osta paskaa, saat 2kk kaupan päälle.
- Zz Topelius -
Apuvamies
_
2. tammikuuta 2009 @ 19:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
onko tuo patch 1.7 hyvä, meinaa onko suomalaisii ja onko servuja kuinka monta + viel lisää mappeja enemmä ku 1.6

Mainos
_
__

_
Member

2 tuotearviota
_
2. tammikuuta 2009 @ 21:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Apuvamies:
onko tuo patch 1.7 hyvä, meinaa onko suomalaisii ja onko servuja kuinka monta + viel lisää mappeja enemmä ku 1.6
No huhhuh. Lähes kaikki serverit on päivitetty 1.7 patchiin, joten pelaajia riittää. Ja sisältöhän näkyi tuolla antamassani linkissä...

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti BforeDusk:
Eikös patch ole ulkonäkömuutoksia, esim naiset muuttuu alastomiksi.
Ja silleen jotku mapit vaatii jokun patchin.
Patch = päivitys (ainakin tässä tapauksessa). Korjaavat bugeja/tekevät muutoksia pelin ominaisuuksiin, tuovat mahdollisesti lisäsisältöä (mapit yms.) peliin.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > cod 4 patch vaihto takaisin

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy