Eli kun yritän keskustella mikin kautta niin oma ääni välittyy kaverin lisäksi omiin kuulokkeisiin. Miten tämän saisi korjattua? Oon jostain joskus lukenu muistaakseni ratkasun mutta en löydä nyt sitä sitte millään.
Kiitos.
Joo, tuttu ongelma, joka oli mulla ja kaverilla kanssa. Sun kaverilla on luultavasti Asuksen AMD:lle tarkoitettu emo? Jos näin on, lähetä tää juttu sun kaverilles: Jos oot asentanu ajurit, avaa sun oikeesta alakulmasta se joku "CM6501" tai joku vastaavan niminen ääniajureiden säätöohjelma. Näet ylhäällä palkkeja jossa lukee "Effects" yms, valitse kohta "Mixer". Sitten näet siinnä muistaakseni kaks osioita, joista alempi on REC. Näet niitten säätöpalkkien alla sellasia sinisiä neliöitä, joiden keskellä on joku vihreä/keltainen neliö. Muut neliöt taitavat olla sellasia vaalean sinisiä, (ensimmäinen on valittuna, ja siksi tummemman sininen) klikkaat "mikrofoni" osion alle sen neliön siniseksi, niin sitten pitäs toimia.
(ei toimi mulla normaali tila nyt, niin pelleilen vikasietotilassa, eikä tässä käynnisty mitään, niin en voi varmistaa ja selittää yksinkertasemmin, kun asia on noin mun muistikuvassa..)
Sori, olen itse monimutkasuus, joten en yskinkertaisemmin osannut kirjoittaa.. ;)