User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 21.1.2026 / 15:09
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > nvidian control panel
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
nvidian control panel
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Newbie
_
5. tammikuuta 2009 @ 13:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei! Eli mulla on sellainen ongelma etten saa tietsikan kuvaa tv:seen.
Olen ladannut viimeisimmät display ajurit, yhdistänyt koneen tv:seen scart-s-videokaapelilla, mutta en löydä klooni modea tuolta control panelista, eli en tajua mitä tehdä, tietäiskö joku fiksumpi?
Käyttis on Vista Premium. - Ville
Jufo81
Newbie
_
5. tammikuuta 2009 @ 14:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti viltsu81:
Olen ladannut viimeisimmät display ajurit, yhdistänyt koneen tv:seen scart-s-videokaapelilla, mutta en löydä klooni modea tuolta control panelista, eli en tajua mitä tehdä, tietäiskö joku fiksumpi?
Uudessa Nvidian control panelissa ei ole enää tuota ominaisuutta. Ihmettelin samaa asiaa itsekin. Oon hiirellä vetänyt videokuvan television puolelle.
Jufo81
Newbie
_
5. tammikuuta 2009 @ 14:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tämän vastauksen sain Nvidian supportista:

Thank you for contacting NVIDIA Customer Care.

This is Matiuj and I will be assisting you in troubleshooting the issue. I understand from your email that you are not getting the Full-Screen video option after updating the display driver for the graphics card.

I apologize for the inconvenience this may have caused however, the Full Screen Video Mirroring is not available with the updated display drivers and In order get this option please download install the driver version 174.74.

Please visit the link below for more details;

http://nvidia.custhelp.com/cgi-bin/nvidi...hp?p_faqid=2011

Please visit the link below to download the display driver

For Windows XP 32-bit http://www.nvidia.com/object/winxp_174.74.html

For Windows XP 64-bit http://www.nvidia.com/object/winxp64_174.74.html

Please feel free to contact us, if you have any further questions.

Best regards,
Matiuj
NVIDIA Customer Care
Mainos
_
__

_
Newbie
_
5. tammikuuta 2009 @ 15:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jufo81:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti viltsu81:
Uudessa Nvidian control panelissa ei ole enää tuota ominaisuutta. Ihmettelin samaa asiaa itsekin. Oon hiirellä vetänyt videokuvan television puolelle.
Vaikeaksi on tehty Pc:n yhdistäminen tv:seen, ja toi vista käytössä.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > nvidian control panel

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy