Edullinen videokamera urheilukuvaukseen?
|
|
Pale2
Newbie
|
5. tammikuuta 2009 @ 18:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Tarkoitus olisi hommata alle 300 euron videokamera esim. lumilautailun kuvaamiseen. Kokemusta videokuvauksesta ei kauheasti löydy, mutta vähän kumminkin.
Ajattelin että kameran olisi oltava joko kiintolevy -tai muistikortti tallentava, ja tarkoituksena olisi videot editoida Movie Makerilla ainakin näin alkuunsa.
Oleellisinta kamerassa siis olisi
-Kuinka monta kuvaa se ottaa sekunnissa(?) Riittääkö 60 kuvaa/s?
-Kuvanlaatu
-Hyvä akku ei myöskään olisi hullumpi
-Kaukosäädin olisi myös hyvä
Ei niin oleellista
-Zoom, toki mitä parempi sen parempi, mutta erityisen hyvä sen ei tarvitse olla.
-Äänenlaatu
-Hämärässä kuvaus mahdollisuudet
Olisiko esim. Canon fs100 hyvä vaihtoehto?
Mitä muita mahdollisuuksia on?
|
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
6. tammikuuta 2009 @ 19:16 |
Linkki tähän viestiin
|
En minä viitsi yksin omaa mielipidettäni kaikkiin videokamerakyselyihin esittää. Kannattaa heittää kysely suoraan sellaiselle sivustolle jossa pyörii paljon valistuneita videokameran käyttäjiä...;)
http://www.digivideo.fi/phpbb2/index.php
|
Pale2
Newbie
|
6. tammikuuta 2009 @ 21:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Japsu1: En minä viitsi yksin omaa mielipidettäni kaikkiin videokamerakyselyihin esittää. Kannattaa heittää kysely suoraan sellaiselle sivustolle jossa pyörii paljon valistuneita videokameran käyttäjiä...;)
http://www.digivideo.fi/phpbb2/index.php
En jostain syystä onnistu sinne rekisteröitymään. Rekisteröityessä kysytään VIP-koodia ja en ymmärrä mitä siihen pitäisi laittaa. VIP-koodi kohdassa on kysymys: "Mikä vuorokauden aika seuraa iltaa?"
Olen kokeillut siihen kaikkia mahdollisia vuorokaudenaikoja(Yö,Ilta,Päivä,Aamu,Iltapäivä...), mutta se sanoo aina että väärä Vip-koodi.
Mikäköhän neuvoksi?
|
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
6. tammikuuta 2009 @ 22:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Pale2: Mikäköhän neuvoksi?
Laitoin sinne kyselyn asiasta. Itse en muista tuollaista rekisteröitymisproseduuria nähneeni kun aikoinaan tuonne rekkasin sisään.
Katsotaan mitä siellä vastataan.
|
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
7. tammikuuta 2009 @ 10:46 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Mainos
|
  |
|
Pale2
Newbie
|
7. tammikuuta 2009 @ 19:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Suuret kiitokset, nyt onnistui! Kyse oli siitä että kirjoitin yön isolla kirjaimella.
Kiitos!
|