User Käyttäjä Salasana  

perjantai 4.7.2025 / 21:00
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > kazaa lite ++
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kazaa lite ++
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
nörtti23
Suspended due to non-functional email address
_
28. helmikuuta 2004 @ 09:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikä mun konees on kun en voi painaa traffic ja search linkkiä? Voiko mula olla jotkut suojaukset koneessa?
Vai täytyykö mun asentaa jotain muutakin kuin pelkkä kazaa lite ++ ?Vai onko mun asetuksissa vikaa+
m77
Member
_
28. helmikuuta 2004 @ 09:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kazaa-ajoilta muistelisin että katopas lukeeko siellä oikeessa alakulmassa connecting... Noi namiskat muistaakseni aktivoituu vasta kun se saa yhteyden.
nörtti23
_
28. helmikuuta 2004 @ 09:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kyl siel lukee se mutta miksi? Voiko olla mulla jotku suojaukset ja miten ne saisi pois? No muuten mitä muuta sitten kannattaisi käyttää?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. helmikuuta 2004 @ 09:34

m77
Member
_
28. helmikuuta 2004 @ 09:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En tiedä pitääkö paikkansa mutta olen kuullut että jotkut palveluntarjoajat ovat estäneet p2p-ohjelmien käyttöä sulkemalla niiden käyttämiä portteja, jos näin on niin ei taida olla mitään tehtävissä. Emule ym. joissa voi portteja vaihdella saattavat toimia.
nörtti23
_
28. helmikuuta 2004 @ 09:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mutta kun se äsken toimi ? Sitten se taas aloitti tuon yhteyden yrittämisen
deli
Junior Member
_
28. helmikuuta 2004 @ 13:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos sul on f-securen palomuuri, ni se pitää sammuttaa/vaihtaa toiseen et saat kazaan toimimaan. Muuten se yrittää yhdistää ikuisesti.
nörtti23
_
28. helmikuuta 2004 @ 17:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla ei ole nyt ku toi windowsin palomuuri vai tuleeko ton f-secure anti virus 2003:n mukana myös palomuuri?
Mainos
_
__

_
deli
Junior Member
_
28. helmikuuta 2004 @ 18:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Enpä tiedä tuleeko siinä mukana palomuuria, nimestä päätellen ei. Kannattais varmaan ladata netistä joku ilmainen palomuuri esim. zonealarm ja laittaa se windowsin palomuuri pois päältä...Saattaapi ruveta toimimaan, ehkä.
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > kazaa lite ++

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy