User Käyttäjä Salasana  

perjantai 8.8.2025 / 19:02
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > paras (ja hiljainen) hiirimatto razer copperheadille?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Paras (ja hiljainen) hiirimatto Razer copperheadille?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member

32 tuotearviota
_
9. tammikuuta 2009 @ 20:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen testaillut itse jotain konigin lasihiirimattoa ja se todellakin hidastaa tätä hiirtä tämä lasimatto piti myös älytöntä ääntä käyttäessä (se oli jotenkin hiottu pinnasta)

Itse arvelisin tämän hiiren tassujen pinnasta että jokin tasainen kovamuovimatto tms kävisi tälle. tavan kangashiirimattoa en aijo hommata, ne menee liian helposti piloille eikä toimi oikein hikoilevan käden kanssa.
barsigal
Suspended due to non-functional email address
_
9. tammikuuta 2009 @ 21:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Roccat:n matto on tosi hiljainne ja on pärjännyt testeissä tarkkuus testeissä nimen omaan ja on myös hiljainen mutta razerille olisi hyvä myös Destructor razerilta tai exact mat mikä on myös razerin exact on alumiinia jotenka pitää ääntä mutta ei sitä huomaa mitä nyt omassa käytössä ollut.

Hah Hah ja Pah Pah
PeteTK
AfterDawn Addict
_
9. tammikuuta 2009 @ 23:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ultimat Breathe, ei ole hinnalla pilattu.

Tehomylly.
Member
_
10. tammikuuta 2009 @ 10:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itselläni on ollut Razerin eXactMat käytössä jo vuosia ja tyytyväinen olen ollut. Aikaisemmin hiirenä käytin diamondblackkia, mutta sen hajottua hankin deathadderin. EXactMat:n speed puoli on tosin sen verran kulunut jo vuosien varrella, että ei meinaa totella enää kunnolla, mutta kääntöpuolen control ajaa asiansa vallan mainiosti myös fps-peleissä.

Aluksi olin ihmeissäni, kuinka nopea speed todellisuudessa on, hiiri suorastaan lentää sen päällä. Suosittelen.
Member
_
10. tammikuuta 2009 @ 10:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minä myös voin suositella eXactMattia.Todellakin on uskomaton tunne aluks(kuten Rudius sano suorastaan lentää).

Member
_
10. tammikuuta 2009 @ 11:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mul on lachesin alla Funcin F10.s matto ja hyvin luistaa hiiri ja ei kuulu mitään ääniä. eikä ollu hinnalla pilattu (28?).

Antec P182b, Asus P5Q Pro, Intel C2D E8500, Radeon HD4870 512, 2kpl A-data 2Gt Dual-kit DDR2 800MHz Gaming Experience, Joku Chieftecin 560W poweri, Western Digital 400Gt + Seagate Barracuda 500Gt + Buffalo Drivestation 500Gt, Logitech G11, Razer Lachesis, Fujitsu Siemens 22"
Member
_
10. tammikuuta 2009 @ 16:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse ostin juuri jo edellä mainitun Roccatin Sense adrenalin blue maton joka on mielestäni hiljainen. Mutta nyt pitää sanoa että itselleni herää kysymys MITEN hiirimatosta kuuluva pieni suhina voi ärsyttää tai häiritä ja vielä kun on luurit korvilla ja niistä kuuluu jotain :D Omistin ennen steelseriesin/icematin lasisen hiirimaton joka oli useissa testeissa todettu kovaääniseksi ja sitäkään ei meinannut kuulla jos kuunteli musiikkia tai pelasi. Suosittelen kuitenkin roccatin senseä varsinkin jos pelikäyttöön etsit mattoa. Ja onhan tuo melko mielipie kysymys loppujen lopuksi, jos haluat lähes äänettömän maton niin steelseriesin Qck joka on kangasta ja sekin hyvin toiminut peli ja yleiskäytössä oman Razer Deathadderin kanssa.
Member

32 tuotearviota
_
10. tammikuuta 2009 @ 23:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitenkäs tuo ultimat original? onko kellään siitä kokemuksia? (siis se teflonpinnoitteinen matto)
Senior Member
_
15. tammikuuta 2009 @ 15:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Razer Destructor.

Paahtimeni paahtaa leivän kuin leivän.
Mainos
_
__

_
blindpeer
Member

2 tuotearviota
_
15. tammikuuta 2009 @ 15:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itselläni ollut nyt puolivuotta käytössä SteelSeries QcK, eikä ole mitään valittamista ollut.
+Pysyy pöydällä (ilman mitään kikkakolmosia)
+Suuri matto (Eikai suurempi mihinkään enään mahtuiskaan?)
+Hiiri liukuu hyvin (Itseasiassa yksi parhaista matoista mitä olen koskaan kokeillut)
+Äänetön (En tosin voi väittää kuulleni muistakaan matoista mitään älytöntä meteliä)
+Halpa hinta (taisi maksaa ~6?)
-Roskat tarttuvat tuohon jonkin verran (esim. tupakanpurut), mutta lähtevät kyllä kun kerran kämmenellä pyyhkäisee.

E: Hiirenä toimii Logitech MX518

blind_peer

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. tammikuuta 2009 @ 15:51

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > paras (ja hiljainen) hiirimatto razer copperheadille?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy