User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 28.9.2025 / 19:40
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > miksei web kamera toimi !
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Miksei web kamera toimi !
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Bolsai
Newbie
_
10. tammikuuta 2009 @ 16:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ostin viime kesänä logitechin kalliin web kameran. Se toimi todella hyvin entisessä koneessa jossa oli windows XP ja nyt sain uuden koneen jossa on vista, ja kun yritin asentaa web kameraa ni ainoastaan se ohjelma tuli koneelle muttei itse kamera suostu asentumaan koneelle. miksei? missä on vika? ja web kameran paketissa et se toimii vistalla... ärsyttävää ! auttakaa.
Dr_finrus
Newbie
_
11. tammikuuta 2009 @ 00:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ootko kokeillut asentaa uudestaan?
Ja mistä otit Webkameran ajureita? Levyltä vai Logitechin kotisivuilta?

"jos poliisi tulee sanomaan, että olet kiinniotettu, niin sitä ei voi lyödä päähän"
"jos joku käy teidän puutarhassa pöllimässä fibuja, niin haulikko ei ole oikea väline"
(c) Pekka Ylikoski
Bolsai
Newbie
_
12. tammikuuta 2009 @ 22:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen yrittänyt asentaa viimeiset 3 kuukautta lähes joka viikko, mutta ei vain suostu itse kamera toimimaan. Itseasiassa ihan ekan kerran kun asensin sen uuteen koneeseen se toimi. mutta heti ku vaihoin sen kameran USB paikkaa ni ei ole sen jälkeen toiminut missään USB portissa. Ja ihan oon levyltä asentanut ja toiminut ohjeitten mukaisesti. ja se itse ohjelma asentuu mutta kun web kameran USB porttiin ja painaa asenna ni heti tulee ikkuna naaman eteen että se on ristiriitainen... on vähän turhauttavaa ostaa kallis web joka ei ees toimi vistalla. Täytyy myöntää että vista on muutenki tosi huono.
Dr_finrus
Newbie
_
12. tammikuuta 2009 @ 22:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kannattaa hankkia Logitech - kotisivuilta ne uudemmat ajurit kamerallesi, jospa ne auttaisi ongelmaasi. "Eläkä enää vaihda niitä USB-piuhoja, niin säästyt ajureiden turhilta uudelleen asennuksilta." :D

"jos poliisi tulee sanomaan, että olet kiinniotettu, niin sitä ei voi lyödä päähän"
"jos joku käy teidän puutarhassa pöllimässä fibuja, niin haulikko ei ole oikea väline"
(c) Pekka Ylikoski
Mainos
_
__

_
Bolsai
Newbie
_
13. tammikuuta 2009 @ 16:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Okei. Kiitos avusta:)! on meinannu mennä hermot kyllä tänkää ku ei toimi :@, Joo en vaihtele enää niitä usbi paikkoi :DD
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > miksei web kamera toimi !

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy