uusi amd prossu??
|
|
Senior Member
5 tuotearviota
|
11. tammikuuta 2009 @ 01:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jake: Edit2: Laitoin jenkkeihin MSI:lle viestiä ja kysyin asiasta. Ei tue vielä mutta uusi BIOS-versio on tulossa, joka tukee. Että näin :)
Ei sattuisi olemaan screenshottia mailista, koska itseäni kiinnostaisi tuo?
Edit: Niin siis jenkeissähän on menossa lauantai iltapäivä, mutta kaipa ne sitten myöhään heräävät. Minkäs teet, saamarin laiskat amerikkalaiset :S.
Miljardi karkkimarkkia:
E6750@3.2Ghz/ Ip35 Pro/ 4gb 800mhz/ 4850@660/1085 /Enermax 525w/ Muutamia teroja tilaa... Noctuan flektejä ja Noctuan 92mm prossucooleri.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. tammikuuta 2009 @ 01:27
|
Jake
Senior Member
1 tuotearvio
|
11. tammikuuta 2009 @ 01:32 |
Linkki tähän viestiin
|
En laita sitä screenshottia, koska siinä on omia tietoja. He vastasivat näin:
Hi,
We are going to make soon new BIOS version what support MSI K9A2 and Phenom2.
MSI Technical Support Team.
Ja minä en keskustele enää asiasta. Jos ette usko niin kysykää itse :)
|
Senior Member
2 tuotearviota
|
11. tammikuuta 2009 @ 01:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos vaikka avaat sen screenshotin esim Paintilla ja peität omat tiedot. Luulis noin nokkelan kaverin tajuavan.
|
AfterDawn Addict
4 tuotearviota
|
11. tammikuuta 2009 @ 01:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jake: En laita sitä screenshottia, koska siinä on omia tietoja. He vastasivat näin:
Hi,
Sinänsä huvittava ettei ole kieliopillisestikaan oikein tuo MSI:n vastaus..
|
Senior Member
6 tuotearviota
|
11. tammikuuta 2009 @ 01:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jake: En laita sitä screenshottia, koska siinä on omia tietoja. He vastasivat näin:
Hi,
On muuten jenkeillä kielioppi hakusessa.
Mikä ihmeen Phenom2, eikös se ole Phenom II?
Paintilla voit sutata ne omat tiedot siitä.
Tasapuolisuuden nimissä:

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. tammikuuta 2009 @ 01:36
|
Senior Member
5 tuotearviota
|
11. tammikuuta 2009 @ 01:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Hi,
Paintissa on sellainen hieno mustan tussin tapainen asia millä yleensä sutataan ne tiedot pois. Jpeg or it didn't happen. Täällä ei taida kukaan uskoa sinua ja uskottavuutesi on tällä foorumilla mennyt aika pitkälti. Epäilen ettei jenkeistä vastata 10 min aikana tyhmään kysymykseen lauantaina. Onnittelen sinua ja suosittelen hiljentymistä, varsinkin englannin osalta. Epäilen vahvasti, että Msi:n asiakaspalvelussa puhutaan englantia erittäin hyvin. Kielioppivirheitä viestissäsi on enemmän kuin kirjaimia.
Miljardi karkkimarkkia:
E6750@3.2Ghz/ Ip35 Pro/ 4gb 800mhz/ 4850@660/1085 /Enermax 525w/ Muutamia teroja tilaa... Noctuan flektejä ja Noctuan 92mm prossucooleri.
|
Senior Member
2 tuotearviota
|
11. tammikuuta 2009 @ 01:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Nyt taitaa Jake puijata meitä. Tai sit siel on joku apina teknisessä tuessa vastaamassa, kun ei tuo englannin kieli luista. :D
|
Jake
Senior Member
1 tuotearvio
|
11. tammikuuta 2009 @ 01:40 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Senior Member
2 tuotearviota
|
11. tammikuuta 2009 @ 01:41 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Senior Member
6 tuotearviota
|
11. tammikuuta 2009 @ 01:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jake: Kysykää itse jos ette usko :) http://global.msi.com.tw/index.php?func=service
Palikat :)
Ja vielä haluaisin listan jossa näkyy, että ko. emo tukee Phenom II:sta :)

Tuossa sen luulisi näkyvän. Ja minkä takia kyselet vielä sitä listaa, jos kerran MSI:ltä on sanottu, ettei se tue?
|
Senior Member
32 tuotearviota
|
11. tammikuuta 2009 @ 01:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Hi,
FAIL! Oikeesti, eiks sua hävetä toi sun enkkus edes? Luulis ny, jos pitää fake teksti tehä, et osais edes kirjottaa :D
Myöskin on hyvä aina sanoa "minä lopetan tähän", ku on selkeesti aivan häviöllä.
No pic, no proof!
4Chan Technical Support Team.
|
Jake
Senior Member
1 tuotearvio
|
11. tammikuuta 2009 @ 01:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Laita se vitun lista, josta näen tuon yhteensopivuuden :) Niin kauan sinä olet häviöllä :)
|
Senior Member
6 tuotearviota
|
11. tammikuuta 2009 @ 01:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jake: Laita se vitun lista, josta näen tuon yhteensopivuuden :) Niin kauan sinä olet häviöllä :)
Laita sä se screenshot, jolla todistat, ettei se tue.
Lista on laitettu moneen kertaan.
Edit: Laitetaan vielä kerran, jos on vaikka mennyt ohi.
http://global.msi.com.tw/html/popup/MB/45nm/en/index.html
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. tammikuuta 2009 @ 01:49
|
Jake
Senior Member
1 tuotearvio
|
11. tammikuuta 2009 @ 01:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. tammikuuta 2009 @ 01:53
|
Senior Member
2 tuotearviota
|
11. tammikuuta 2009 @ 02:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Totta kai Phenom II näkyy DKA790GX Platinumin listassa, koska se on luultavasti hyvin pitkälti tehty alun alkaenkin tukemaan kyseistä prosessoria...?
Kuten jo aiemmin sanottu, KAIKKIA LISTOJA EI OLE PÄIVITETTY! (johtunee luultavasti siitä, että kyseinen BIOS julkaistiin vasta perjantaina 09.01.2009)
Eikös Phenom II ole 45nm ja AM2+? --> http://global.msi.com.tw/html/popup/MB/45nm/en/index.html
Ja K9A2 CF löytyy tuolta listasta.
EDIT: AMD:n sivuilta repäistyä

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. tammikuuta 2009 @ 02:22
|
Senior Member
6 tuotearviota
|
11. tammikuuta 2009 @ 02:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Jake, tuon mainitsemasi lankun, ja muutaman muun listoissa se näkyy, koska ne on päivitetty aiemmin. Tiedätkö miksi? Koska tuota lankkua, niiden muutaman muun ohessa on käytetty Phenom II-testeissä, joita on näkynyt marras-joulukuun aikana.
|
Jake
Senior Member
1 tuotearvio
|
11. tammikuuta 2009 @ 02:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei se 45nm -support sitä tarkoita kuten myöskään AM2+ ja AM3, että ne olisivat yhteensopivia. Nyt oli puhe mikä prosessori käy tällähetkellä K9A2 CF -emolevyyn, joka ei vielä ainakaan toimi ennen (ehkä tulevan) BIOS-päivityksen myötä Phenom II prosessorin kanssa. Kirjoitin jo heti ensimmäisissä viesteissä, että odotellaan päivitystä.
Edit: Kylläpä te vielä jaksatte. Virallista tukea ei ole.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. tammikuuta 2009 @ 02:13
|
Senior Member
6 tuotearviota
|
11. tammikuuta 2009 @ 02:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jake: Ei se 45nm -support sitä tarkoita kuten myöskään AM2+ ja AM3, että ne olisivat yhteensopivia. Nyt oli puhe mikä prosessori käy tällähetkellä K9A2 CF -emolevyyn, joka ei vielä ainakaan toimi ennen (ehkä tulevan) BIOS-päivityksen myötä Phenom II prosessorin kanssa. Kirjoitin jo heti ensimmäisissä viesteissä, että odotellaan päivitystä.
Mitäs se 45nm tuki tarkottaa? onko tässä lähiaikoina tulossa muita 45nm AM2+ prossuja? Enpä usko.
|
Mainos
|
  |
|
Moderator
14 tuotearviota
|
11. tammikuuta 2009 @ 02:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Taisi ketjun aloittajalle jo tulla asia selväksi. Lukkoon menee tämäkin, ettei kukaan kaiva ketjua enään syvemmälle.
Phenom X4 955BE | HD 5770 | 4GB DDR3 || #afterdawn.com @ QuakeNet
|