User Käyttäjä Salasana  

lauantai 9.8.2025 / 00:39
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > pystyykö virtalähde pyörittään
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Pystyykö virtalähde pyörittään
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Jemmo
Newbie
_
10. tammikuuta 2009 @ 22:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi oon ostaas uuden näyttiksen Asus 9800GX2 ja pelkään et mun poweri ei pysty pyörittään sitä.

Spec:
Prosessori--Intel celeron d336
Emolevy--Asus P5LD2 SE
Poweri-- En tiiä merkkiä mut tuottaa 450W
Kovo-- 1xWD Green 500Gb
Prosessori cooleri-- Noctua NH-U12F
yks joku LG:n DVD/CD burner
Koneessa ei oo ku yks tuuletin joka on prosessorin tuuletin

oon ostaas uuden powerin,prosessorin, emolevyn ja muistin tässä lähitulevaisuudessa
Member

16 tuotearviota
_
10. tammikuuta 2009 @ 23:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tosissaan kannattaa ostaa ne lopussa mainitsemasi osat samalla, kun ostat tuon näyttiksen. Ja kannattaa pari tuuletintakin koneeseen ostaa, jos kotelossa paikkoja on.
Jemmo
Newbie
_
10. tammikuuta 2009 @ 23:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo, mut en saa niitä muita osia vielä ja pidän koneen kotelona auki.
Mut haluisin vaan tietää jos mun poweri toimii ton näyttiksen kanssa?
Senior Member

2 tuotearviota
_
10. tammikuuta 2009 @ 23:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siinä powerin kyljessä pitäis olla jonkunnäkönen mallinumero (Model No. tai vast.). Googleta se, niin sen merkki luultavasti selviää. En nyt osaa sanoa mitä 9800GX2:lle suositellaan, mutta epäilen tuon riittävyyttä vahvasti.
Jemmo
Newbie
_
10. tammikuuta 2009 @ 23:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no kyljessä lukee LC-B450E
Jemmo
Newbie
_
10. tammikuuta 2009 @ 23:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oon menny tonne ''eXtreme Power Supply Calculator Lite v2.5'' ja siellä sanotaan et se justiin riittäis
Mainos
_
__

_
Jemmo
Newbie
_
11. tammikuuta 2009 @ 13:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No mut päätin ostaa samalla sen virtalähteen ''Cooler Master Extreme Power 550W''
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > pystyykö virtalähde pyörittään

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy