User Käyttäjä Salasana  

lauantai 15.11.2025 / 03:31
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > comodo palomuuri ei näy tietoturvakeskuksessa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Comodo palomuuri ei näy tietoturvakeskuksessa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jungalow
Junior Member
_
12. tammikuuta 2009 @ 12:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla näkyy Ohjauspaneelin tietoturvakeskuksessa vain, että Windowsin palomuuri on käytössä. Siellä ei näy, että koneella olisi Comodon palomuuria, vaikka se on. Ennen on toiminut normaalisti. Nyt eilen käytin konetta pitkästä aikaa ja huomasin, ettei Comodoa näy ollenkaan, vaikka se on päällä.

Ja nyt windowsin palomuuri on laittanut itsensä automaattisesti käytössä tilaan. Eli miten saisin Comodon palomuuri näkymään tietoturvakeskuksessa. Kun jos ottaa windowsin palomuurin pois, niin sitten kone huutaa liian vähästä suojauksesta, kun sen mielestä ei ole palomuuria silloin ollenkaan käytössä. Pitääkö muuttaa asetuksia comodosta vai tietoturvakeskuksesta?

Käyttiksenä on Vista.
Member
_
12. tammikuuta 2009 @ 12:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voit laittaa tietoturvakeskuksessa rastin paikkaan:minulla on palomuuriratkaisu,jota valvon itse.

jungalow
Junior Member
_
12. tammikuuta 2009 @ 14:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ok, mihinkäs sen rastin voi laittaa kun mä en ainakaan löytänyt sitä? Ennen siellä näkyi Comodo ja windowsin palomuuri, joista windowsin palomuuri oli pois käytöstä. Nyt kone on itse laittanut sen käyttöön ja comodoa ei näy missään tietoturvakeskuksessa.
Mainos
_
__

_
Member
_
12. tammikuuta 2009 @ 15:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tietoturvakeskuksen kohdasta palomuuri.

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > comodo palomuuri ei näy tietoturvakeskuksessa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy