Niih, ku oisin uutta näyttistä ostamassa, joko 9800gtx tai sit 4850/4870 riippuu ny vähän mihin hintaan sattuu löytyy, mut anycase, mä en oikeen tajuu et kui paljon nuo muistit vaikuttaa tohon näyttiksen nopeuteen ku tuntuu olevan melkee saman hintasia tuo 512mt-1gt. . . ja maalaisjärjellä aateltuna sitä tietenki ottaa isomman vai?
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti w1ll3m: Niih, ku oisin uutta näyttistä ostamassa, joko 9800gtx tai sit 4850/4870 riippuu ny vähän mihin hintaan sattuu löytyy, mut anycase, mä en oikeen tajuu et kui paljon nuo muistit vaikuttaa tohon näyttiksen nopeuteen ku tuntuu olevan melkee saman hintasia tuo 512mt-1gt. . . ja maalaisjärjellä aateltuna sitä tietenki ottaa isomman vai?
Jos pelaat isolla resolla ja muita grafiikka tehosteita on päällä nii sillon kannattaa ostaa 1gb versio 1680x1050 --> . Kerros millä resolla pelailet
Jotkin nykypelit, tunnetuimpana esimerkkinä GTA IV, vaativat näytönohjaimelta yli 512MB muistia toimiakseen tökkimättä, joten kyllä 1GB-malli on tulevaisuuden kannalta varmempi ratkaisu. Suomalaisissa kaupoissa tällä hetkellä tosin HD4870 1GB -mallien saatavuus on sangen rajoittunut ja hinnatkin turhan korkealla, joten yksi vaihtoehto on odotella ensi kuussa julkaistavia HD4900-sarjan näytönohjaimia, mikäli ostoksella ei hirveää kiirettä ole.
"You can´t be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of a football team, or some nuclear weapons, but at the very least you need a beer."
-Frank Zappa
no juu kyl kai sitä tullee pelailtua 1000*700 ku ei tää mun matopurkki pyöritä oikeen isommilla, näyttis täl hetkel 8600gt, GTA 4 pyörii aikas nihkeesti, mut just tos tilailin AMD ATHLON 64 X2 7750 rossun ja siihe ASROCK AM2+ AMD780G VGA DDR2 SATA2 GBLAN lankun ja tohon settiin pitäis sit sitä näyttistä katella ja täl hetkel käytös iän ikuinen philipsin 107e kuvaputki näyttö mut seki ois tarkotus päivittää uuen kokoonpanon myötä johkaa 20-22" litteeseen. . . Eli vastausta en saanu miten ne voi olla nii lähellä toistensa hintoja, jos toises periaattees tuplat muistia, ei kait siit haittaakaa oo jos ostaa gigasen?